חומוס מטמטם/ קפה באימונים קל בקרב

 קודם  כל – התנצלות כנה בפני כל מי ששלחתי לו אסאמס בשמונה וחצי בבוקר עם הצעה לאכול חומוס. מה שקרה הוא שכהרגלי האזנתי ל"שישיות" עם מרב כנת ודנה בלום ברדיו תל אביב ומכיון שהיה עוד ממש מוקדם ואתמול חזרתי מאוחר אז הייתי די מנומנם ואני חושב שאיזה פרסומת רדיו לעלי קווראן חילחלה באופן סאבלינמנלי לתת מודע שלי ויצרה אצלי קרייבינג לחומוס.

יכול להיות שגם סתם דימיינתי את זה. ההורים שלי נוטים לאכול אצל אבו חסן בימי שישי בבוקר ואולי זה גם משהו שנטבע אצלי באיזה רובד תודעתי עמוק או אפילו גנטי.

אולי סתם הייתי קצת רעב.

זה מזכיר לי פתאום, שלא מזמן והודות למשחק "שבע בום" המשגשג גיליתי בלוג (סליחה – אני תמיד מגלה דברים כאלה באיחור) בשם "חומוס להמונים". פשוט מעולה. נכנס לקורא הRSS שלי.

מתבקשת כאן פרסומת, לא? אז זאת לא תהיה פרסומת לחומוס דווקא, אלא משהו שמתעסק בקרייבינג. מוקדש למישהו שיודע שזה הוא ושמגיע לו איחולי מזל טוב.

לפני כמה זמן החלטתי שלכתוב ביקורת מסעדות בבלוג זה יכול להיות רעיון מעולה, כי ככה יזמינו אותי לאכול במסעדות שרוצות שאני אכתוב עליהן על חשבון הבית. אני צריך לחשוב על זה – אולי בקרוב דיווח על בהדונס או על אבו-דאבי.

בנושא אחר, עברו כך וכך ימים מאז שהבטחתי לא לשתות יותר משתי כוסות קפה ביום ואני חושב אני די עומד בזה. חוץ מאולי לפעמים – נגיד בסופשבוע. אבל בכל מקרה אני הרבה יותר מודע לעצמי וזה כבר צעד חשוב.

אבל מה שכן – זה לא שבאמת התחלתי לשתות הרבה תה – כי בדרך כלל זה עושה לי אסוציאציות של להיות חולה. לפני כמה זמן קניתי איזה חליטה שאמורה לעזור להוריד את רמת הסוכר בדם וחשבתי שזה יעזור אבל קצת שכחתי ממנה בשבועות האחרונים כי כשהיא לא נמצאת אין מי שיזכיר לי ועכשיו ניסיתי לחזור אליה שוב כתחליף לקפה – אבל בעצם זה גם לא משהו שאמורים לשתות יותר מפעם פעמיים ביום.

פתאום היכה בי רעיון – אולי אני אקח את העשבים האלה לעבודה עם הכף רשת הזאת שאפשר לעשות איתה חליטה.

טוב, אני מתחיל לחשוב שכל דיווח הקפה הזה הוא אולי אחד מהנושאים הפחות מעניינים שאני בוחר לכתוב עליהם, אבל אולי איכשהו, בזכות התמדה שלי גם חלק מכם יכולים לשאוב השראה לשנות התנהגות שאתם רוצים לשנות (לא, הא? במיוחד שאני כותב את המילים הללו על כוס קפה שחור). טוב נסיים במערכון של החמישיה כפיצוי.

4 תגובות בנושא “חומוס מטמטם/ קפה באימונים קל בקרב

  1. תמיד מצחיקים אותי אנשים שמודיעים קבל עם ועדה שהם נגמלים מקפה. ואז מתגלה שהם עברו לתה. אבל מה, יש לא מעט סוגי תה שיש בהם המון קפאין. אפילו יותר מקפה. ועל זה נאמר – מה יועילו חכמים בתקנתם? אז לך לבדוק את התה שלך…

    עוד משהו קטן. אני לא אוהבת את מסננת הרשת הזו. זה תמיד מרגיש לי כאילו צריך לברור ג'וקים מהאורז או הקמח. אני מחסידי ביצת המתכת. הרבה יותר יעיל, כיף ואסתטי בשבילי.

    אהבתי

  2. הי טל גאים ומתרגשים להיות המסעדה הראשונה שתכתוב עלייה דיווח
    כל בן אדם שאוכל חומוס לארוחת בוקר הוא איש כלבבנו
    כמו כן אנחנו מוכנים לעמוד בעלויות בדיווח
    או בקיצור מנה עלינו (אין איזו שהיא סתירה לחוקי האתיקה המוקבלים?….)
    צור קשר או פשוט תגיע
    גל
    חומוס אבו דאבי

    אהבתי

כתיבת תגובה