אדום לבן

אני אתחיל בוידוי – להוריד שירים של מוזיקה ישראלית בלי לשלם עליהם תמיד עשה לי איזה צביטה בלב. שירים לועזיים אין לי בעיה. אני יכול להיכנס להסברים ותירוצים ורציונליזציה אבל זה פשוט ככה. לא כל דבר צריך לנתח.

פעם – באיזה גילגול אחר יצא לי לשדר כמה פעמים  בתחנת רדיו עצמאית של אינדימדיה ש"שדרה" דרך אינטרנט. המגבלה הגדולה ביותר על השידורים הייתה כמובן שאסור לשדר שירים של חברים באקו"ם, כי לא שילמנו על זכויות היוצרים. זה דרש יצירתיות מסוימת אבל מה שקרה הוא שיצא לי לגלות הרבה ניצוצות של מוזיקה עצמאית. אמני חובבים או כוכבים שטרם פרצו. לא כל כך כי גיליתי אותם בעצמי – אבל השמיעו לי.

מאז כמו שאמרתי חלפו כבר הרבה גילגולים, אף פעם לא טענתי שיש לי אוזן מוזיקלית במיוחד אבל אני תמיד אוהב להכיר דברים שאנשים אחרים לא מכירים ולספר עליםה לכולם.

אז את אדום לבן שהכרתי לאחרונה וראיתי את ההופעה שלהם בסאבליים בשבוע שעבראני אוהב משתי סיבות: הסיבה הראשונה היא המוזיקה, רוק מתקדם עם ההשפעות הנכונות שלגמרי עושה לי את זה.

והסיבה השניה היא האמירה החדה  מתוך דף ההורדות שלהם בגוגלפייג'ס – מתוך תיעוב ללייבלים וחברות תקליטים, הם נותנים את כל המוזיקה שלהם להורדה חינם. אז תורידו – זה שווה כל שקל (רגע אני מתגלגל על הרצפה מהבדיחה שלי). סתם לגמרי שווה להוריד ואז לצרף לאייפוד הקרוב לליבכם ואוזניכם

אודות talch

פרסומאי, אבא, ואחד כזה שכותב על דברים
פוסט זה פורסם בקטגוריה המלצה, מוזיקה, פרסומות. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

כתיבת תגובה

