הביצה שלי ואני – הווידג'ט

טוב, אז הבנתי שיש גם כאלה שעיקר מה שהם אוהבים כשהם נכנסים לבלוג זה הקטעים שאני מאתר ביו טיוב.

אז במיוחד בשבילכם – קבלו את הקישור הבא – הביצה שלי ואני – הווידג'ט

 מדובר בגאדג'ט לIgoogle שמכיל רק קטעים שמצאתי ביוטיוב ושאני חושב שיכולים לשעשע אתכם.

כמובן שלא מדובר בתחליף מכניסה לבלוג (וכן שילוב של עידכוני הRSS שלי בReader החביב עליכם), אבל חשבתי שזה יכול להיות נחמד למי שבא לו.

אגב – למי שנכנס לפה רק לפי העידכונים בFACEBOOK שידע שלא כל פוסט שנכתב כאן מגיע גם לפייסבוק כי אני לא רוצה לדחוף.

זהו -זאת הייתה הודעה מנהלתית קצרה. אפשר להמשיך הלאה. עוד רבע שעה יש כדורסל.

אה כן – מה אני לא אשים איזה סרטון? בכל זאת. פוסט.

תראו אותי. מופע הארנבות של ד"ר קספר (כן, אני בקטע נרקסיסטי לגמרי. יעבור).

אודות talch

פרסומאי, אבא, ואחד כזה שכותב על דברים
פוסט זה פורסם בקטגוריה אני. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

5 תגובות על הביצה שלי ואני – הווידג'ט

  1. תודה על הוידג'ט – רעיון מגניב! עכשיו אני יכול להוסיף אותך לקליינט מייל שלי… 🙂

    אני מתאר לעצמי שבחרת ביודעין להציג תקציר מהפוסט ברסס שלך, מעניין אותי לדעת למה. אני קורא הרבה מאוד חומרים ברשת, במיוחד דרך גוגל רידר. לדעתי בלוגר צריך למצוא את הדרך המהירה והישירה ביותר לקורא, לא להעמיס קשיים, לתת לו את כל הדרכים להישאר "נאמן" ואם אפשר להכניס קצת שיתוף לתוך הפיד – למה לא?
    בקיצור, אני תומך מאוד נלהב של "כמה שיותר דרך הפיד", כפי שאפשר ללמוד מהפיד שלי, אפילו אם זה אומר שהתנועה בבלוג שלי נפגעת קמת כתוצאה מזה.

    אה, שאלה אחרונה לסופ"ש – איפה אתה משחק כדורסל?

    אהבתי

  2. greentul הגיב:

    הי דביר, שמח שאתה נהנה,

    אני חייב להודות בבושת פנים שאני לא יודע איך לשנות את הפרמטרים של הפיד – לצערי אני לא מבין כלום בוורדפרס ורק בוחר את התבנית שמצאה חן בעיני בבלוגליץ

    אבל כמו שאמרת – גם אני אוהב ברידר שלי את את הפוסטים ביחד עם תקציר – מחד – אבל מצד שני מקבל את העידכונים לעמוד הבית רק בכותרות: זה לא עניין של נוחות או מחסומים אלא פשוט העדפה אישית – או שקוראים הרבה טקסט ופחות עידכונים בבת אחת או שאפשר לעבור על יותר עידכונים מיותר מקומות בו זמנית

    לצערי – כבר שנים לא שיחקתי כדורסל ואני גם לא בטוח שאני יודע איפה אפשר לשחק באיזור. כשאמרתי שיש כדורסל התכוונתי למכבי בטלוויזיה 🙂

    שיהיה אחלה סופ"ש

    אהבתי

  3. יחזקאל הגיב:

    לשינוי הגדרות הרסס:

    בלוח הבקרה, אפשרויות, קריאה, סינדיקציה.

    אהבתי

  4. greentul הגיב:

    אחלה – עודכן לטקסט מלא להנאתכם

    אגב – מה עושה התגית more?

    אהבתי

  5. יחזקאל הגיב:

    תודה!

    התגית הזו אומרת לוורדפרס לא להציג את המשך הפוסט בדף תצוגת הפוסטים, כלומר, במקום להציג פוסטים מלאים ארוכים בדף הראשי, תוצג רק תחילת כל פוסט, ויהיה קישור של "להמשך קריאה" לכניסה לפוסט עצמו כדי לקרוא אותו בשלמותו.

    שימושי במיוחד לכאלה שכותבים נורא ארוך ואז הדף הראשי שוקל המון אם מציגים את הפוסטים במלואם.

    אהבתי

כתיבת תגובה

