9 סיבות לגבות את המחשב

אז פתאום זה קרה לנו. הכל נמחק. כל הקבצים  – התמונות של הילדים, הסרטונים, אינספור מצגות ומסמכים שעבדתי עליהם לאורך השנים, סיפורים שכתבתי – הכל נמחק.

אז אני אתחיל מהסוף הטוב – המידע שוחזר, וגם הרווחנו – כי הכרנו את גילי – הבעלים של ביטים שיחזור והצלת מידע.

. תגבו הכל שמלבד השירות המעולה נתן לנו גם את העיצה הכי טובה שאיש במקצוע שלו יכול לתת -תגבו.

אני יודע מה אתם חושבים לעצמכם -לי זה לא יקרה. אז הנה 9 דברים שכל אחד מהם יכול כן לקרות – בקלות, וגם איך אפשר להתכונן אליהם:

1. המחשב שלכם יכול להיגנב או ללכת לאיבוד. זה קורה. אגב – שווה להתקין תוכנה שיכולה לאתר את המחשב (במיוחד אם זה  טאבלט או סמארטפון) ולו בשביל האפשרות הזו

הנה אחת מומלצת וחינמית: https://preyproject.com/

2. וירוסים, סוסים טרויאנים ועוד רושעות ותוכנות זדוניות. אני יודע שזה נשמע כמו ששייך לשנות ה-90 ואתם בטח לא פותחים מיילים עם קבצי הפעלה, אבל הי – יכאב לכם אם יהיה לכם תוכנת אנטי וירוס?

3. מסך המוות הכחול.

4. משהו יישפך על המחשב. זה יהיה קפה. או מיץ תפוזים. או פינקולדה. אז אם שותים לא מקלידים? לפחות תגבו לפני

5. המסך יהרס. אז נכון – אחרי שהמסך נהרס כל הקבצים עוד בפנים – אבל אם במקרה יש לכם לפטופ – נראה אתכם מוציאים משם את המסמכים שלכם. ובכלל – מה זה משנה אם שמרתם מלא תמונות של הילדים כשאתם לא יכולים לראות אותם?

6. משהו יקרה לווינדוז שלכם. כי זה ווינדוז. דברים קורים לה. יום אחד היא תתעדכן עם עידכון שלא רציתם והופ – אין מערכת הפעלה.

7. יום אחד המחשב לא ידלק. אתם תלחצו ותלחצו על כפתור ההפעלה והמחשב רק יגיב ב"אם אתם לא יודעים למה אני כועס עליכם אני לא מתכוון להגיד לכם"

8. ההארד דיסק יפסיק לעבוד. יימאס לו. הוא יתבלה. והי – ביי ביי לכל מה שהיה עליו

9. הילדים ירצו לבדוק אם המחשב יכול לעוף מהחלון

ובטח יש עוד מליון אחרות. אז שני הטיפים הכי טובים שאני יכול לתת לכם בשלב זה הם

.1 תגבו. גם בענן וגם על כונן

2. דברו עם גילי – הוא ישחזר לכם את ההארד דיסק.

להשאיר תגובה

