15 דברים שאנחנו צריכים להספיק לפני שמרטי מקפליי נוחת

טוב יש אנשים, כמוני, שכנראה מחכים לרגע הזה מאז שנות ה-80. את "בחזרה לעתיד 2" ראיתי בקולנוע "הדר" בגבעתיים ואני זוכר אותו כאחד הסרטים הראשונים שראיתי בקולנוע בכלל אי-פעם. כבר אז חילחלה בי ההכרה שאנחנו עתידים להגיע ליום הזה, ב-2015, אם האוזון לא ייחרב לגמרי, הקרחונים לא יימסו ולא תהיה מלחמת עולם שלישית. (בואו נחזיק אצבעות).

אבל בהנחה שהיום הזה – ב-21 לאוקטובר 2015, עומד להגיע, אז יש רשימה של דברים שאנחנו צריכים כבר להכין ומהר:

1. סקייטבורדים מעופפים. זה כנראה הדבר הכי מגניב שהיה בסרט הזה וללא ספק הדבר המרכזי שהמדע צריך להתמקד בו היום. אני יודע שעובדים על זה במרץ. יש מיזמי מימון המון וכאלה אבל עדיין יש לי תחושה שחלק מתקציבי המדע בעולם הולכים על דברים אחרים ואני לא בטוח שאני מבין למה.

סקייטבורד מעופף

2. פיצות מתנפחות. אולי זה מה שיפסיק את כל הקטע הזה של לאכול מזון טבעי ובריא ונוכל לחזור ולהגדיל את הפיצות שלנו במיקרו

Vlcsnap-2009-10-13-16h17m07s232

Vlcsnap-2009-10-13-16h14m32s218

3. נעליים עם שרוכי כח. לנייק היה נסיון עם זה ב-2011 בקמפיין מודעות לפרקינסון, אבל זה לא ממש עבד והם הבטיחו שהם יסדרו את זה עד ל-2015

nike_power_laces_hashslush4

4. לסגור את האינטרנט. כשמרטי מקפליי נחת ב-2015 לא הייתה להם מרשתת. אני לא יודע מה באמת הם עשו עם כל התמונות והסרטונים של החתולים, אבל אולי דווקא בגלל זה הם סגרו את הבסטה.

5. במקום אינטרנט אפשר לפתח מחדש טלפון שאפשר לדבר איתו בשיחות וידיאו וגם יכול לשלוח פקסים לכל חדר בבית

Marty

6. להיפטר מכל הטלפונים הסלולריים ובמיוחד הסמארטפונים. זה עוד משהו שכנראה שנבין שעדיף לנו בלעדיו עד אוקטובר. אני יכול לחשוב על מלא סיבות למה זה יקרה – אולי בגלל שנוכל לשלוח פקסים לכל חדר בבית.

7.מה שכן – גוגל גלאס זה כנראה כן משהו שיהיה, או לפחות בתצורת מכשירי טלפון וידיאו אלחוטיים שאפשר למשוך מהם שיחות מכל חדר בבית שזה משהו שנראה לא פחות מגוחך.

Video-Glasses

8. הולגרמות. אז נכון שהתקדמנו עם כל העניין של מציאות מרובדת ובסך הכל נראה שאין לנו עוד דרך ארוכה בנושא הזה. כשאני משווה בין הכריש של מלתעות שקופץ על מרטי בכיכר העיר לבין הפעילות הזו של וולט דיסני בניו-יורק, זה נראה די דומה בתכלס:

כריש

9. מעילים שמתייבשים מעצמם אחרי הגשם. זה נחמד ופרקטי.

10. משחקי וידיאו בלי ידיים. נכון שנורא התלהבנו כשיצאה קונסלת wii עם שלט אלחוטי? ואחר כך Xbox קינקט שממש יכולה לראות איפה אנחנו ולהגיב לתנועות הגוף שלנו? אז עכשיו אנחנו יודעים למה. כשמרטי מפליי רצה להרשים את הילדים בבית הקפה "שנות ה-80" במיומנות שלו במשחק ה"שולף המהיר", הם התבאסו מכך שצריך להשתמש בידיים בשביל לשחק בו. אז אולי זו הסיבה.

hqdefault images

11. Mr. fusion, הכור הגרעיני הביתי שבסרט משמש את הדה-לוריאן העתידית בשביל לייצר את כל הג'יגהוואט שהיא צריכה למסע בזמן. אני לא יודע עד כמה הדבר הזה בטיחותי, אבל הוא נראה מאוד ידידותי לסביבה ומה שהכי חשוב – הוא הכור הגרעיני עם השם הכי סבבה שאני מכיר.

DeLorean_DMC-12_Time_Machine_-_Mr._Fusion

12. גן פירות טרופיים ביתי מעופף. האם אני באמת צריך לפרט?

גן פירות טרופיים ביתיים

13.מנעול דלת שמופעל על ידי טביעת אצבע. תכלס הגענו כבר די קרוב לזה עם מכשירים סלולריים שמופעלים על ידי טביעת אצבע שיכולים לשמש גם כארנקים סלולריים ובטח גם לפתוח דלתות. אבל כמו שכתבתי למעלה – אנחנו נצטרך להיפטר מכל הסמארטפונים שלנו אז כדאי שלפחות הדלתות בבית שלנו יעבדו עם זה.

14. להיפטר מכל מדפסות התלת-מימד. אני לא ראיתי כאלה בסרט ואני לא חושב שיש. ובכלל – זה נראה לי מתקדם מדי. 2015 כבר כאן ואני עדיין לא מסתדר עם להדפיס משני הצדדים של הדף, אז להדפיס בתלת-מימד?

15. שלום עולמי. אני לא יודע אם יש שלום עולמי ב-2015 של "בחזרה לעתיד" או לא, אבל זה נראה לי חשוב. כמעט כמו הסקייטבורד המעופף.

אודות talch

פרסומאי, אבא, ואחד כזה שכותב על דברים
פוסט זה פורסם בקטגוריה כללי. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

תגובה אחת על 15 דברים שאנחנו צריכים להספיק לפני שמרטי מקפליי נוחת

  1. פינגבאק: 10 סרטים שחייבים לראות (רשומה 1 מתוך 5) | ניילון נצמד

להשאיר תגובה

