סקייטבורד מעופף

כתבתי פה כמה פעמים על כמה שאני אוהב את המסע אחורה בזמן הזה, מדי אוקטובר, ואיך אני אוהב לנצל את השעה אקסטרה שקיבלתי בשביל לעשות בה משהו מיוחד

אז הפעם אני חושב שראוי לנצל אותה בשביל לכתוב את הפוסט הזה, ולספר למי שעוד לא יודע – שתיכף יהיה לנו האברבורד – סקייטבורד מעופף.

והוא הולך להיות כאן ממש בתאריך שמרטי מקפליי אמור לנחות (ולא בתאריכים מזויפים למיניהם אחרים(

אז זה היה נראה לי מספיק מוצדק ומספיק מיוחד בשביל לכתוב על זה היום, כשיש לי עוד שעה אקסטרה בזכות המסע הקטן הזה בזמן.

עכשיו רק חסר לנו פיצות מתנפחות, נעליים עם שרוכי כח, ומכוניות מעופפות.

להשאיר תגובה

