בלוז ליום האחרון של הלימודים

מרחתי את הלימודים של באוניברסיטה באופן כמעט חסר תקדים. עברו 12 שנה מאז שהתחלתי את התואר הראשון ובזמן הזה יש אנשים שעושים כבר פרופסורה. אני בכל אופן, לקראת הסיום של התואר השני. היום יש לי את השיעור האחרון. אחר כך רק עוד להגיש כמה עבודות וזהו.
לא שלא היה לי הספק נאה בתקופה הזו – להקים משפחה, קצת קריירה, להנות פה ושם. אבל כמעט תמיד הייתי רשום לאיזה שהוא קורס וכמעט תמיד הייתה לי סיבה להגיע לקמפוס.
ב-12 שנים האלו אני חושב שהצלחתי לטעום מכל פסיק של חיי הסטודנט. הייתי מצטיין דיקאן, כתבתי לעיתון האוניברסיטה, עמדתי לדיון בועדת הוראה, ישבתי על הדשא בלי לעשות כלום, הובלתי מחאות פוליטיות.
אה כן – וגם למדתי.
עם כל הציניות בצד, יש לאוניברסיטה יכולת לפתוח לך את הראש. יוצא לי להתעסק די הרבה במחקר במסגרת העבודה, וגם עשיתי כמה וכמה קורסים והייתי בהרבה הרצאות במקומות אחרים, אבל באוניברסיטה זה שונה. בראיה לאחור אני אתגעגע לרכישת הדעת לעצם רכישת הדעת, לרגעים האלה שהכל מתחבר, שהתיאוריה מתערבבת בראש ורעיונות עצומים נפרשים מול העיניים.
וחוץ מזה שסטודנטים מקבלים אחלה הטבות בבנק וברכבת.

אודות talch

פרסומאי, אבא, ואחד כזה שכותב על דברים
פוסט זה פורסם בקטגוריה כללי. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

2 תגובות על בלוז ליום האחרון של הלימודים

  1. yoavcomel הגיב:

    אכן ימים יפים שלא יחזרו. גם לי לקח 9 שנים (תואר ראשון ושני).
    אה ובלי לבאס…אני נתקעתי על "כמה עבודות" "רק" שנתיים.

    אהבתי

  2. greentul הגיב:

    יו.. זה מייאש. אני אמור להגיש את הקרובה בעוד שבוע… אנסה לסיים במהרה

    אהבתי

להשאיר תגובה

