היא והוא

יצא לי לכתוב עליה לא מעט בבלוג הזה. היא לא אוהבת את אור הזרקורים כל כך, אז בדרך כלל פשוט קראתי לה "היא".  בגוף שלישי נסתרת.

סיפרתי על האופן שבו הכרנו, על התקופה שהייתי בלעדיה כשהיא הייתה בהודו, על חוויות שעברנו, על החתונה, על השינויים בחיים שלנו והרבה מאוד על כמה שאני אוהב אותה.

ואז התחלתי לכתוב הרבה עליו. ככל שהתעסקתי יותר עם האבהות שלי, ככה הוא הפך להיות הגיבור הנוכח-נפקד של הבלוג הזה. כתבתי על הלידה שלו, ועל הפעם הראשונה שהוא היה חולה, ועל השינויים שאני עובר מאז שהוא נכנס לחיים שלי.

ובלי לשים לב, כתבתי פחות ופחות עליה. כמו שאני השתנתי, כך גם הבלוג הזה השתנה והחליף את הגיבורים שלו.

אבל "גיבורה" זאת המילה הכי נכונה לתאר אותה. תמיד ידעתי שיש בה המון כח. אני מעריץ אותה על האנרגיה שלה ועל האומץ שלה ועל היכולת שלה לגרום לדברים לקרות ולשנות את העולם. אני רק חושב כמה היא שינתה אותי וכמה היא דחפה אותי קדימה להשיג דברים שאף פעם לא הייתי משיג בלעדיה. בלימודים, בקריירה, ברדיפה אחרי החלומות שלי.

ואת כל החבילה הזו קיבלתי ממנה רק בשנים ספורות. ולו – לבן שלנו, יש את האפשרות לקבל את תשומת הלב שלה לכל החיים. היא תמיד תהיה הגיבורה שלו. בעזרתה -אין גבול לאן שהוא יוכל להגיע.

אני הבטחתי לעצמי שאני תמיד אהיה שם בשבילו, אני אנסה לתת לו את כל מה שאוכל. אני מקווה שאוכל לשמור עליו.

אבל היא? היא תרים אותו גבוה, בהשראה, באמונה, באהבה – לכל מקום שרק ירצה להגיע אליו

אודות talch

פרסומאי, אבא, ואחד כזה שכותב על דברים
פוסט זה פורסם בקטגוריה היא. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

להשאיר תגובה

