נד-נד

אין ספק שהוא היה עילאי. גבוה כזה, עם משקפי שמש והבגדים הכי אופנתיים שאפשר ללכת איתם לגינת המשחקים. הם הלכו ביחד כל המשפחה לגינה ורק במקרה הבת שלו התנדנדה ליד הבן שלי ולידי, כשאני בחצי פיג'מה ועם התיק הירוק הקצת-קרוע.

 

הבת שלו התנדנדה גבוה-גבוה כשהוא נותן דחיפות קטנות ומדוייקת. אנחנו יותר היינו עסוקים בלהביט על דברים בגינה – ילדים אחרים, הורים וציפורים מזדמנות. עד שהיה נמאס לנו והורדתי את הבן מהנדנדה. הצעתי שנלך במקום זה לקרוסלה כשפתאום זה קרה

 

הבן שלי הלך קרוב מדי לנדנדה שבה ישבה הבת שלו ובתנופה המתקרבת היא כמעט-כמעט פגעה בו. לא באמת קרה משהו, אני הספקתי להניח את היד ולהצמיד אותו אלי והפרוג"קטייל של הנדנדה לא היה בטווח, אבל זה היה מספיק "כמעט ונפגע" בשביל שהאב העילאי יישיר אלי מבט דרך משקפי השמש הכהים ויצקצק לעומתי.

 

המבט הזה המשיך ללוות אותנו לאורך כל הבילוי בגינה. (לפחות כך היה נדמה לי, לא פשוט להבחין לאן האנשים עם משקפי השמש מביטים). הוא הביט כי שניסיתי להציע לקטן שלוק מים והוא סירב (והרגשתי נורא ואיום שלא הבאתי לו כובע), הוא הביט בי כשניסיתי לשכנע את הקטן להיפרד מהשמיכי או מהמוצץ ללא הצלחה. כשקראתי לו לשחק עם ילדים נוספים אבל הוא נשאר עומד בצד ומביט בכולם ואפילו כשנתתי לו חטיף במבה ולא משהו יותר בריא, כנראה.

 

בעצם,

האב העילאי הזה תמיד נמצא שם בראש שלי, כנראה שהוא גם היה עוד לפני שהייתי בגינה. מביט בי עם משקפי שמש אונפתיים, יודע בדיוק איך להציב גבולות ואיך לעשות הכל בצורה אחראית וזה תמיד תמיד מצליח לו בצורה מושלמת. נדמה לי שככל שהקטן גדל, ואני יותר ויותר גאה בו, כך אני מתחיל להיות ביקורתי יותר כלפי עצמי ומנסה להיות כמה שיותר עילאי בעצמי. כי נדמה לי שמגיע לו. אז את המבט המתנשא והצקצוק המתמיד אני כבר עושה לעצמי – מה שאומר שאתם שם מסביב יכולים לחזור ולצקצק לעצמכם.

 

אבל משקפי שמש חדשים אני צריך. זה נכון.

אודות talch

פרסומאי, אבא, ואחד כזה שכותב על דברים
פוסט זה פורסם בקטגוריה כללי. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

כתיבת תגובה

