אפגר

קיבלתי 90 במבחן בקורס בלימודי תרבות הילד. המבחן עסק במודלים של הורות, אימהות ואבהות. בסך הכל המרצה אמרה שיש לי רעיונות יפים, אבל הורידה לי נקודות על ניסוחים. תמיד התאמצתי יותר מדי בניסוחים.

הילד שלי קיבל אפגר 10. איך שהוא נולד הוא כבר קיבל ציון. הכי גבוה שאפשר. הוא בריא, פעיל, ואם יורשה לי להתגאות – גם יפה.

ומה שנשאר לי בעצם, זה רק לא לקלקל. אצל אימא שלו נראה שזה מגיע כל כך בטבעיות, להחזיק אותו בידיים, להאכיל אותו, להרדים אותו. ואני עדיין רועד ודואג  בכל פעם שאני אוחז לו את הראש באמבטיה. אני יודע שלגדל אותו יהיה מסע עם המון אתגרים, ובכל זאת – כרגע הרצון הכי חזק שלי זה להשאיר אותו מושלם, כמו שהוא עכשיו. אפילו תוך כדי שאני כותב את הפוסט הזה, נדמה לי שאני שומע בכי ואני מזנק לעריסה בחדר השינה. טעיתי – הוא לא בכה

כמה טעויות אני עוד עתיד לעשות. אני יודע שיש לי רעיונות נהדרים לגבי הורות ואבהות. אבל מסתבר שהרבה פעמים אני מנסח את זה לא מספיק טוב. הוא קיבל 10 ואני רק 9. יש לי עוד הרבה מה ללמוד ממנו.

 

נ.ב.

 

מזל שאימא שלו מצטיינת דיקאן

2 תגובות בנושא “אפגר

  1. הציטוט ממבצע סבתא עולה לי לראש, ההוא על להתחיל הכי חזק ואז להגביר.
    כרגע אתה מתוח ולחוץ, וכל מה שאתה צריך לעשות זה לחתל, לרחוץ, להאכיל ולא להפיל ממקומות גבוהים.
    רק לא להרוס.
    מפה זה נהיה יותר קשה, אבל גם יותר מתגמל. עוד שנה וחצי בערך תמצא את עצמך גם מנסה לחנך. כי הוא לא נולד עם ערכים, הוא לא נולד עם גבולות, שהוא צריך ללמוד. ואז באמת יהיה לך משהו להתחבט בו

    הוא באמת מקסים, ואני מאחל לכם שיהיה המון המון טוב, אושר ושינה בלילות

    אהבתי

להשאיר תגובה

