קו ארבעים וחמש

קו ארבעים וחמש מתחיל פחות או יותר במקום בו נולדתי – בית החולים תל השומר.

הוא עובר בגבעתיים, בשכונת בורכוב ובכיכר נח. ממש ליד בית ההורים שלי. דרך רחוב כצנלסון – לא רחוק מגן הילדים בו למדתי, בית הספר היסודי, בית הספר התיכון שלי והקן של הנוער העובד והלומד.

קו ארבעים וחמש מגיע ממש עד ללשכת הגיוס. נסעתי איתו לשם בצו הראשון. כשהייתי חוזר הביתה בסופי שבוע מהצבא, הייתי מחכה ברכבת צפון בתחנה של קו שישים ואחד, אבל אם הייתי רואה שארבעים וחמש עומד להגיע – הייתי רץ לתחנה שלו כי הוא מגיע הרבה יותר קרוב לבית. קו ארבעים וחמש גם החזיר אותי הביתה מהבקו"ם.

הדירה הראשונה שלי בתל אביב הייתה ברחוב בני משה, קו ארבעים וחמש עוצר ממש קרוב לשם – בדרך נמיר פינת יהודה המכבי. והייתי נוסע איתו לאוניברסיטת תל אביב. הוא לא עצר קרוב לבניין נפתלי, שם למדתי פסיכולוגיה ותקשורת, אבל הוא כן עצר ממש ליד אגודת הסטודנטים ובתכלס רוב את שנות התואר שלי ביליתי שם.

אחרי שסיימתי את הלימודים התפצלנו דרכינו, קו ארבעים וחמש ואני. עברתי לגור במסריק והוא לא הגיע לשם. המסלול שלו לא מגיע למקומות בהם עבדתי בחמשת השנים האחרונות, הוא לא קרוב אפילו למקום שבו פגשתי את אישתי. הוא גם אף פעם לא התקרב אפילו ליפו, למקום שבו התחתנו או ליד הבית שלנו ברמת גן.

מחר מבטלים אותו. את הקו הזה שהיה איתי בכל כך הרבה תחנות בחיים. זה לא היה אמור להפריע לי כי כאמור לא נסעתי איתו בכלל בשנים האחרונות וגם ככה אני עובר עוד מעט למודיעין. אבל זה כן גרם לי לחשוב שמגיע לו פוסט.

מצד שני, תמיד לקח לו המון זמן להגיע ובאמת נמאס לי לחכות לו.

אודות talch

פרסומאי, אבא, ואחד כזה שכותב על דברים
פוסט זה פורסם בקטגוריה אני, עירוניות. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

תגובה אחת על קו ארבעים וחמש

  1. יובל אדם הגיב:

    נו ראו שאתה כבר לא נוסע, אז ביטלו 🙂

    אהבתי

כתיבת תגובה

