סופת סופ"ש

אני חושב שמאז שעברנו לדירה בסוף אוגוסט, חיכינו שיגיע חורף כזה. עם גשם ורוח. אולי זה הספות הגדולות שאפשר לשקוע בהן. אולי זאת האווירה או החלון הגדול שבסלון וכל השמיים שרואים ממנו.

אנחנו בטח לא היחידים שהיו מתוסכלים מזה שהגשם לא הגיע עד עכשיו. ובטח יש אנשים שהיו להם סיבות יותר טובות משלנו, אבל בכל זאת – כבר כמה חודשים שאני מדמיין איך זה יהיה להתחמם עם מרק מול סרט בסלון של הדירה כשבחוץ טיפות המים מכות בזגוגית והכל אפור.

ביום שישי עוד יצאנו קצת החוצה – הייתי בחדר כושר ועשיתי קניות וניקינו את הבית. אבל מהרגע שבו סיימנו לנקות את הבית בשישי בצהריים, ועד לראשון בבוקר. נשארנו מבוצרים בבית – אך סופגים כל חלקיק מהאווירה החורפית שבחוץ. אנחנו והחתול.

הכנו ארוחת ערב נפלאה, עם מרק בצל ואור נרות. ראינו איזה סרט והיא הוציאה את הפוך הממש עבה עם המצעים הכי מפנקים.

כל השבת אפילו לא יצאנו מהטריינינג. קצת לימודים (שלה), כמה פרקים של הקרקס המעופף של מונטי פייתון. אוכל חם. תערובת תה שהיא הביאה לי פעם במתנה מהודו. רמיקוב, ספרים, כתיבה, חתול, בקבוק יין מעולה, תשבצים ושוקו.

רק טשולנט היה חסר. יהיה בסופ"ש החורפי הבא.

אודות talch

פרסומאי, אבא, ואחד כזה שכותב על דברים
פוסט זה פורסם בקטגוריה היא, שגרה. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

2 תגובות על סופת סופ"ש

  1. יסמין הגיב:

    אני מקנאה! נשמע מעולה…אני, מסכנה שכמוני, הייתי בתאילנד על החוף/ליד הבריכה בסופ"ש 🙂

    אהבתי

  2. greentul הגיב:

    בו-הוו…

    ויאללה, יאללה – הירח דבש שלנו עוד לפנינו!

    אהבתי

להשאיר תגובה

