חוצה את הקו אל הצד האפל

כל כך הרבה קורה בזמן כל כך קצר.

בהפרש של כמה ימים, יש לי יום הולדת 32, אני מתחתן וגם עובר לגור ברמת גן.

כנראה שבימים אלו אני ממש חוצה את הקו הרשמי של להפוך להיות מבוגר.

האמת? חשבתי שזה יהיה יותר מפחיד.

עכשיו לא נראה שיש משהו שאני לא יכול להתמודד איתו.

אפילו לעזוב את תל אביב כבר לא נראה נורא. במיוחד שאנחנו די נשארים על הגבול עם העיר, בקצה של רמת גן.

במקום ההוא שפעם אפשר היה להריח ריח של שוקולד.

(מעניין אם עכשיו, כשאני מבוגר, אמורות להיות לי אסוציאציות אחרות).

אודות talch

פרסומאי, אבא, ואחד כזה שכותב על דברים
פוסט זה פורסם בקטגוריה כללי. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

3 תגובות על חוצה את הקו אל הצד האפל

  1. יובל אדם הגיב:

    מאד משעשע, קרה לי כמעט בדיוק אותו דבר. טיפה אחרי החתונה עברנו לרמת גן. אצלנו אגב רח השוקולד אמיתי מהמאפייה ליד הבית.
    נראה שהנפש שלנו מסתגלת ומשתנה, ולאט לאט אנחנו נעשית מתאימים למרבית הדברים שמתאימים לגיל. פעם חשבתי שלא יקרה שאנעל משהו חוץ מנעלי ספורט. הרי מי יודע מתי תצטרך לרוץ לאנשהו. והנה, גם לי יש נעליים של גדולים, אישה, ילד, לפחות הקרחת והכרס עוד לא ממש פה.
    הרבה הרבה מזל טוב על השינויים, ואשמח לחגוג איתך אותם 🙂

    אהבתי

  2. דוגמנית הגיב:

    מזל טוב. הרבה דברים חדשים בבת אחת ו…רמת גן, טוב זה כבר עולם אחר.

    אהבתי

  3. פינגבאק: 2010 in review « מייבש ביצות

להשאיר תגובה

