זמן הזמנה

הדרך הכי טובה לשמוח במשהו זה לחלוק אותו. אני חושב שבשביל זה בכלל עושים מסיבת חתונה. היה מאוד נחמד השבוע להתחיל לחלק ולשלוח את ההזמנות לחתונה. יש משהו בלמסור את המעטפה הזו שאומר – "אתה חשוב לי, ואני רוצה שתהיה שם כשטוב לי".

האמת שהכי כיף היה לפגוש את האנשים פנים אל פנים, אבל מטבע הדברים, חלק מהן היינו צריכים לשלוח בדואר.

עכשיו תעצרו רגע ותחשבו מתי פעם אחרונה שלחתם מכתב בדואר. ממש בדואר.

אז מסתבר שבול בארץ עולה 1.70 למכתב. לא זכרתי שזה כל כך הרבה. אולי ערך השקל ירד, אבל אולי זה סתם בהשוואה לזה שאמייל עדיין נשלח בחינם ומגיע יותר מהר.
גם פתאום, למרות שנורא קל לי להבין איך זה שמישהו מצלם סרטון בדרום אפריקה מעלה אותו ליוטיוב מחבר לפייסבוק וחושף אותו לכל העולם, קצת קשה לעכל איך זה עובד הדבר הזה – שאתה משלשל מעטפה לתוך תיבה ואחר כך היא מופיעה בתיבת דואר של מישהו אחר.
הרי זה לא עובד באופן אוטומטי! צריך להיות שם מישהו. שלוקח את המעטפה, לא מאבד אותה, מבין את כתב היד שלי וגם יודע איפה זה הרחוב הזה בחיפה שאליו שלחתי את ההזמנה.
ביומיום אני בקושי סומך על מכשירי פקס (לך תדע אם מישהו מצא את זה בצד השני. ובכלל – איך זה הגיע לשם אם זה עדיין אצלי?)

אז זה היה קצת חזרה לעבר לימים שבהם אנשים היו מחכים לאוטו האדום שיביא מכתבים. אני עד היום זוכר את תקופת התיכון, כשעוד היו לי כמה "חברים לעט" (מונח שרלוונטי היום כמעט כמו "חובב רדיו") והייתי יודע שהדוור מגיע בערך באחת ושהמכתבים שהוא יביא לא נכתבים באופן אוטומטי והם לא דורשים ממני לשלם שום דבר.

אבל זהו. אם עדיין לא הגיעה אליכם ההזמנה, אנחנו אשמח לקפוץ לבקר ולהביא לכם אותה באופן אישי. לא בגלל השקל שבעים, סתם בגלל האפשרות להתחלק קצת בשמחה.

אודות talch

פרסומאי, אבא, ואחד כזה שכותב על דברים
פוסט זה פורסם בקטגוריה אני, היא, חברים. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

תגובה אחת על זמן הזמנה

  1. יובל אדם הגיב:

    המחירים עלו דרמטית קרוב מאד לתקופה בה הדואר הפך לחברה פרטית
    תעשה לבד את החשבון… 🙂

    תביאו הזמנה כשתגיעו לבקר?

    אהבתי

להשאיר תגובה

