איגנור

החלטתי להפסיק להתעלם. ניגשתי לדף ההזמנות בפייסבוק והתעמתתי עם מקבץ דואר הזבל שהיה שם. אחרי שבמשך חודשים באמת התעלמתי – עברתי ועשיתי עליהם איגנור.

טוב – לא על הכל – פה ושם מצאתי איזו מטרה שבאמת היה שווה לציין שאני בעדה, או אהדה למותג שמישהו שאני מכיר מקדם ורציתי לפרגן לו. אבל  הרוב היה באמת זבל.

– המון מסיבות שאני בחיים לא אתקרב אליהן.

– המון בקשות חברות מאנשים שאין לי מושג מי הם

– המון קבוצות "מבפורבקות" שמבטיחות לי שאם יצטרפו אליהן מספיק אנשים יקרה משהו מלהיב

– עשרות הזמנות לפארם וויל
– המון פרודיות על הקבוצות האלה.

וגם לא מעט סתם אנשים שמנסים לקדם את עצמם (אבל עדיין, לא נראה לי שזו ממש הדרך).

יש משהו ממש מעוות, דווקא באנשים שמגדירים את עיסוקם כ"יועצי מדיה חברתית" ובטוחים שהפצצות הזבל האלה תורמות לתדמית של משהו.

אבל לעומת זאת, אני מודה שבזכות ההזמנות האלה גם נחשפתי פה ושם לדברים אמיתיים ודי מגניבים, כמו סיור האופניים שהצטרפנו אליו ביום שישי, או הסרטון הזה מתוך סאות' פארק – שדי קשור לעניין.

אודות talch

פרסומאי, אבא, ואחד כזה שכותב על דברים
פוסט זה פורסם בקטגוריה כללי. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

2 תגובות על איגנור

  1. יובל אדם הגיב:

    לדעתי אתה צריך להקים קבוצה שמסבירה למה קבוצות זה רע, ולציין שאם יהיו מיליון מצטרפים אז יגיע שלום עולמי, ומנכ"ל פייסבוק יבטל את הקבוצות

    אהבתי

  2. greentul הגיב:

    ראיתי השבוע איזו כתבה בלונדון וקירשנבאום, שסיפרה איך בעצם רשתות חברתיות ביטלו את האפשרות של האינטרנט לחצות גבולות ומסגרות. כי במקום להיחשף לתכנים מכל העולם, מקבוצות אוכלוסיה שונות, לאומים שונים סוציו-אקונומי שונה, דתות שונות וכו' – אתה ניזון בעיקר מהחברים שלך.

    אהבתי

כתיבת תגובה

