המציאות בתלת מימד

טוב, ראיתי עכשיו שהמפגינים אתמול בבלעין החליטו להתחפש כמו הדמויות מאבאטר. אני מתאר לעצמי שזה נעשה בשביל להדגיש את הדמיון שבין הכחולים המדוכאים האלה לבין הדיכוי של התושבים באיזור חומת ההפרדה.

avata.jpg

טוב, אני לגמרי בעד כל דבר שיגרור קצת תשומת לב להפגנות החוזרות האלה שאנחנו מתעקשים להתעלם מהם מדי שבוע (כנראה שבשישי בצהריים אנחנו עסוקים מדי בשביל דברים כאלה), אבל אבטאר הוא סרט מעפן. רק רציתי להגיד את זה.

המלך הוא עירום, בסדר?

לא אכפת לי שזה הסרט המצליח ביותר בכל הזמנים. כולכם יודעים שזה רק בגלל שלאף אחד אין בבית תלת מימד אז יותר אנשים הלכו לקולנוע לראות את זה ולא הורידו באינטרנט או חיכו לדיוידי.
אותו סרט – בדו-מימד, לא היה זוכה אפילו לאזכור. ואני גם לא חושב שהאפקטים היו מי יודע מה. נראה לי שאליס בארץ הפלאות הולך להיות הרבה יותר מרשים ואני אפילו לא אוהב כל כך את טים ברטון.

אני רק אומר את זה כי אני חושב שזה היה יכול להיות הרבה יותר מגניב אם המפגינים היו מתחפשים לאוויקס מסטאר וורז (וזה כנראה המשפט הכי גיקי שכתבתי בחיים שלי).

בכל מקרה – הרבה מתלהבים שדיברו על העומקים הרבים שיש בסרט הזכירו גם את המשמעות הפוליטית שלו. בדרך כלל זה הכי מזכיר לנו את הדיכוי של האינדיאנים בארה"ב (שלא לדבר על זה שהעלילה היא אחד לאחד פוקוהונטס), אבל הנה – זה קורה גם כאן ממש לידנו. ולא צריך אפילו להיראות מטופש עם משקפיים כחולים-אדומים בשביל לראות את זה. רק לצאת קצת מהאדישות ולהתסכל על מה שקורה מעבר לפינה.

אודות talch

פרסומאי, אבא, ואחד כזה שכותב על דברים
פוסט זה פורסם בקטגוריה חברה וקהילה, סרטים. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

2 תגובות על המציאות בתלת מימד

  1. Yuval Adam הגיב:

    מי זה אוויקס? אני מכיר איווקס. ewoks
    לא היה כזה מעפן, סתם לא היה החשוד המיידי.

    ותזכור שבשביל אמריקאים שהעומק המירבי של צפייה רגילה שלהם זה "אחת שיודעת", זה סרט עמוק ומלא רבדים.

    הכל יחסי 🙂

    אהבתי

  2. greentul הגיב:

    שמת לב שההפניה שלך פה היא לבלוג הישן?

    אהבתי

להשאיר תגובה

