אותו דבר רק עם כיפה?

זה לא שאני לא נהנה מ"סרוגים" – אפילו מאוד. אבל יש משהו ב"גרסא הדוסית לפלורנטין" שכל הזמן גורם לי להיזכר בזה:

אודות talch

פרסומאי, אבא, ואחד כזה שכותב על דברים
פוסט זה פורסם בקטגוריה חברה וקהילה, טלויזיה. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

2 תגובות על אותו דבר רק עם כיפה?

  1. Yuval Adam הגיב:

    לי אין שטריימל. אבל אחרי השיר הזה ממש בא לי שיהיה לי!!!
    ולו רק בכדי לשיר "גם לי יש שטריימל"

    אהבתי

  2. greentul הגיב:

    אני רוצה לגור בכתריאליבקה!

    אהבתי

להשאיר תגובה

