לכל שאלה תשובה ?

במקרה ראיתי מה הדברים שהכי מעניינים אותנו:

bdd67441bbd7aa9bddb66558c97a871f.png

אז מה זה אומר? שהרבה אנשים מתעניינים בטוויטר ופייסבוק אבל לא ממש יודעים מה זה?

שעוד יותר אנשים לא יודעים מה זה RSS? (אז איך לעזאזל אתם עוקבים אחרי הבלוג שלי כל הזמן? בלי פייסבוק ובלי RSS?)

אה, התשובה כנראה בשורה הבאה – עוד יותר אנשים לא יודעים בכלל מה זה בלוג.

nlp אני גם לא מכיר. אבל כמובן שהכי אהבתי את השאלה שנמצאת במקום השישי. "מה זה אהבה?" – אמנם הדקדוק לא נכון, אבל הכוונה יפה. (האם ביאליק היה הראשון ששאל את זה ב"הכניסיני תחת כנפך?)

למרות שאני די בטוח שאני יודע את התשובה. אולי לא תמיד אפשר להסביר את זה. טובי המשוררים ניסו – אז דווקא שגוגל יצליח?

זה קצת מצחיק איך אנחנו פונים לגוגל עם כל שאלה שיש לנו. יש אתר שנקרא let me google that for you. בכל פעם שמישהו בעבודה שואל אותי שאלה טיפשית שהיה יכול למצוא את התשובה לה בעצמו אני משתמש באתר הזה בשביל לרמוז לו שהוא היה יכול למצוא את זה לבד. אם אתם לא מבינים איך זה עובד אז תמצאו את האתר הזה – או שתיכנו ללינק כאן.

בכל מקרה הגעתי למסקנה שאולי עכשיו הפוסט הזה הולך להופיע בתור אחת התוצאות כשמישהו יחפש את השאלה "מה זה אהבה?" אז אולי כדאי שתהיה לי גם תשובה לזה.

אז אני יושב עכשיו בבית, על הספה בסלון, ובכתף שלי יש שקע קטן שמחכה לראש שלה שיהיה מונח עליו, והיד שלי מעסיקה את עצמה בהקלדות כשהיא באמת רק רוצה ללטף לה את השיער. זאת אולי תשובה טובה.

נחמד שעוד מעט היא חוזרת.

2 תגובות בנושא “לכל שאלה תשובה ?

  1. באמת זה נחמד.

    מה שהצחיק אותי זה שיותר אנשים שואלים מה זה בלוג, מאשר מה זה אהבה.
    אולי זה כי רוב האנשים יודעים שאהבה זה זאת ולא זה,
    או שכולם כבר גילו מה זאת אהבה ורק עכשיו הם לא יודעים מה זה בלוג. אחרי שהם יגלו את זה הכל יהיה מושלם?
    מגניב שאתה יודע….

    אהבתי

להשאיר תגובה

