מכונה שלא עושה שום דבר – או – זהירות הנה בא עוד גל

לפני כמה שבועות קראתי בכמה מעידכוני הרסס שלי שגוגל הולכים להוציא ממשק חדש שנקרא "Google wave". אני חייב להודות שאני די פריק של המותג ושל האפליקציות הווביות שלו – גוגל רידר, גוגל אנליטיקס גוגל טרנדס, ג'מייל, igoogle, adsense וכמובן החיפושים השונים. אפילו לא אכפת לי שהם כבר כנראה יודעים כל פרט על החיים הכי פרטיים שלי. הם הדיקטטור האהוב עלי.

אז שלחתי מייל ואמרתי שאני רוצה להיות בין הראשונים שמקבלים את זה. מה שנקרא – לעלות על הגל (סטיגדיש)

והנה – איזו התרגשות, אכן קיבלתי הודעה משמחת מגוגל – קח! תנסה! תבלה!.
איזה תהרגשות. אני ממש טרנד סטר, מוביל דיעה, early adopter. ואפילו יש לי כמה הזמנות שאני יכול לפזר לחברים בפייסבוק.

יכול להיות שזה עדיין בשלבי מעבדה, אולי פשוט אין מספיק אנשים מחוברים לזה, אולי אני לא קהל היעד המתאים.
אבל ערב אחד כנראה הספיק לי להבין שזה לא עושה כלום.

לא נורא, העיקר שזה נראה מבריק ונוצץ

אודות talch

פרסומאי, אבא, ואחד כזה שכותב על דברים
פוסט זה פורסם בקטגוריה המלצה. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

2 תגובות על מכונה שלא עושה שום דבר – או – זהירות הנה בא עוד גל

  1. יסמין הגיב:

    אבל עדיין לא חילקת את ההזמנות, או שרק לי לא חילקת!
    לא נשמע כזה שווה בכל מקרה…

    אהבתי

  2. greentul הגיב:

    אמרת שאת לא רוצה…

    אהבתי

להשאיר תגובה

