ברווז

היה לי אוסף נורא גדול של ברווזי אמבטיה צהובים. זה היה תחביב כזה לפני כמה שנים. ואז זה התחיל קצת להימאס לי מזה – אנשים היו קונים מתנות ליום הולדת ברווזים צהובים. נהייתי "איש הברווזים הצהובים".

אז לפני שנה מצאתי דרך יפה לשלוח אותם לדרכם. אחרי שהיוזמה של בלון הברווז של דודו גבע תפסה תאוצה, הצעתי לתת לברווזים הצהובים הפרטיים שלי לשוט במזרקה של הכיכר.
זה הי די מרגש למעשה – הנה תמונה שלהם:
n643147285_515666_41351.jpg

את רוב הברווזים שהשטתי שם אספו ילדים שהגיעו לשם עם ההורים שלהם. זה לא ממש הפריע לי בשעתו. אבל קצת גרם לי לחשוב – מעניין מה יעלה בגורלם של הברווזים. קצת כמו הולדן מ"התפסן בשדה השיפון" התחלתי לתהות לאן עפים הברווזים…

לפני כמה זמן, שמעתי גם על אוניה מלאה בברווזי אמבטיה צהובים שטבעה באוקיינוס. מסתבר שהברווזים מאותה אוניה התחילו לצוץ בכל מניני חופים ברחבי העולם, ובזכותם מדענים חוקרים עכשיו את זרם הגולף. לא יכולתי שלא לתהות האם גם הברווזים שלי יופיעו מתישהו על איזה חוף.

duckgpx2706_468×280.jpg

והנה, התפרסם בעיתונים כי השבוע, הולכים להציב ממש ליד הבית שלי את פסל הברווז של דודו גבע. כשאבא שלי שלח לי את ההודעה חשבתי על זה שהיקום מנסה לרמוז לי משהו. נראה לי שאשלח גם שאר הברווזים שלי על גבי המים. אולי במזרקה הקטנה שבכיכר מסריק.

50017__468x_suito-osaka-rubber-duck-project-8.jpg

בסוף הם כנראה חוזרים.

אודות talch

פרסומאי, אבא, ואחד כזה שכותב על דברים
פוסט זה פורסם בקטגוריה אני, חברה וקהילה, עירוניות. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

7 תגובות על ברווז

  1. חולפת הגיב:

    מקסים. אחלה פוסט לבוקר.

    אהבתי

  2. Yuval Adam הגיב:

    אבל לאן הברווזים עפים כשהאגם קפוא?
    בייחוד אם הכנפיים שלהם מפלסטיק ודבוקות לגוף? 🙂

    אהבתי

  3. זה מזכיר לי שאני צריך לקנות ברווז לאיתי 🙂

    אהבתי

  4. greentul הגיב:

    חולפת, איזה כיף לשמוע. מקווה שהצדקתי את החליפה כאן.
    יובל – אל תזלזל בהם. זה גם לא יפה, וגם קטן אמונה.

    דורי – אני לא בטוח שאני מכיר את כל הפרטים (איזה איתי?) – אבל אני ממליץ על המהבהבים – למרות שלא מצפצפים.

    אהבתי

  5. לימור הגיב:

    ואו, היה לך אוסף מרשים 🙂
    אכן, פוסט מקסים- איך שהכל מתקשר ומתחבר- גם אם הברווזים שלך לא יופיעו באיזה חוף, לפחות הם שוחים להם באמבטיות של ילדים אחרים…

    אהבתי

  6. greentul הגיב:

    כן, לימור – סוג של נחמה שהם ממלאים את יעודם.

    🙂

    אהבתי

  7. ניר הגיב:

    מדליק לאללה טל

    אהבתי

כתיבת תגובה

