פגשתי אחת שמה יוכבד

ראינו את "סיפור הפרברים" – המיוסיקל. הפקה לכבוד יום השנה ה-50 למחזמר. היה נחמד. לא מרהיב. (סליחה שאני נשמע כמו שופט מכוכב נולד). הסרט יותר טוב. ללא ספק.
תוך כדי כל הזמן נזכרתי בפרק של זהו זה שהיה לכבוד חנוכה שבו הסיפור היה בין המתיוונים לבין המכבים – מלא בפנינים כמו "אני אוהב להיות יווני, אני רוצה להיות יווני", או "יוכבד, פגשתי אחת שמה יוכבד, אני אוהב אותה והיא אוהבת אותי" (בכיכובם של מוני, גידי, דב'לה וענת עצמון). אם יש למישהו את ההקלטה – אני מוכן לשמוע את התנאים בהם אוכל לצפות בה.

מה שעוד נזכרתי בו – זה הקטע הבא מתוך "סדנא לעצבים" עם אדם סדנלר – וג'ק ניקולסון המעוליםף

2 תגובות בנושא “פגשתי אחת שמה יוכבד

להשאיר תגובה

