היום האחרון של גיל 30

הייתה אחלה שנה.

לפני שנה, כשהסתכלתי קדימה – פחדתי להזדקן.

היום אני מתסכל קדימה באופטימיות. זה לא שאני לא אוהב להתרפק על העבר. זה לא שאני לא אוהב לנצור את הילד שבתוכי. אבל אני מצפה בקוצר רוח להמון דברים טובים שמחכים לי מעבר לפינה ובדרך שאחריה.

אודות talch

פרסומאי, אבא, ואחד כזה שכותב על דברים
פוסט זה פורסם בקטגוריה אני, היא. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

6 תגובות על היום האחרון של גיל 30

  1. איתן כספי הגיב:

    גישה חיובית זה דבר מאוד חשוב.
    מזל טוב ועוד הרבה שנים של בריאות ואושר וכל מה שתרצה.

    אהבתי

  2. hagintlv הגיב:

    מזל טוב. שמחה, בריאות, אושר וגם כסף לא יזיק 🙂
    איזה כייף

    אהבתי

  3. Yuval Adam הגיב:

    יקירי
    הרבה הרבה מזל טוב. הרבה אושר, וסיפוק, והצלחה בכל אשר תפנה. שתמשיך לחיות, לאהוב, ולספק הרבה הנאה לסובביך. ולנפנף מוזר לכדורי באולינג שכנראה לעולם ימשיכו לסטות ימינה למרות הנפנופים.
    ושלא תעיז להפסיק לכתוב בבלוג הנהדר הזה!

    אהבתי

  4. greentul הגיב:

    תודה רבה איתן וחגית!

    יובל – נא לא לזלזל ביכולות הטלקינטיות שלי! הן רק הולכות ומשתפרות עם הגיל!

    אהבתי

  5. לימור הגיב:

    מזל טוב! אני בטוחה שמחכים לך עוד הרבה דברים טובים , בטח עם גישה כזו 🙂

    אהבתי

  6. greentul הגיב:

    תודה לימור!

    אהבתי

כתיבת תגובה

