JUST

דן מספר שהוא פעם היה בדייט בזמן השיר הזה – ג'אסט של רדיו הד –  היה ברקע ומטבע הדברים הוא והדייט התחילו לדבר על איזה שיר מעולה ואיזה קליפ מדהים (אם אתם לא יודעים על מה אני כותב – תעשו פליי ואז תמשיכו)

אז הם מדברים על הקליפ בדייט ומתחילים לתהות על הסיום שלו – מעניין מה האיש ששוכב על הרצפה אומר לכל ההמון שמתגודד סביבו בדיוק כשהם מורידים את הכתוביות ואז דן אומר לדייט שלו שזה בטח איזו אמת גדולה על המשמעות הזניחה של הקיום שלנו והבנאליות של המציאות שבה אנו חיים או משהו כזה (יש לו תואר ראשון בפילוסופיה, לדן).

והדייט מקשיבה ושותקת לרגע ואז אומרת לו "אני לא חושבת שזה יילך בנינו".

דן טוען שהיה לה בעיה להתמודד עם פילוסופיה מעמיקה. הוא סיפר לי את זה בצהריי יום שישי, ישבנו על בירה וסנדביץ מצויין ובדיוק השיר נשמע ברדיו והוא נזכר בסיפור הישן הזה. ככה בפרספקטיבה של זמן – היום, אחרי שהוא כבר נמצא בזוגיות ארוכה – הוא הסכים שאולי זאת לא הייתה האמירה הכי חכמה לדייט, אבל טען שהוא לא יודע מה היא רוצה ממנו – מה הוא כבר יכול להגיד שם על המדרכה, שיגרום לכולם לשכב על הרצפה כמוהו בבחוסר אונים כזה, חוץ ממשהו מדכא כזה?

אז ניסינו לבדוק. באינטרנט היה כתוב שרדיו הד לא הסכימו לגלות מה נאמר שם כי זה יהרוס את הפואנטה של הקליפ. חשבנו שאולי מישהו הצליח למצוא איזה קורא שפתיים שפתר את זה אבל גוגל לא שיתף פעולה.

אז החלטנו פשוט להמציא בעצמנו. אם עד עכשיו אתם עדיין לא ראיתם את הקליפ ואתם עדיין לא מבינים על מה אני מדבר אז תגללו רגע למעלה, תעשו פליי ותחזרו. הנה הרשימה שחשבנו עליה – אנחנו די בטוחים שלפחות אחד מהם הוא נכון:

 1. מהזווית הזאת הבניניינים נראים הרבה יותר גבוהים, כדאי לכם לנסות
2. נדמה לי שאני שומע קרוקדילים בביוב, כמו מה זה נשמע לכם?
3. בחורות מתות על גברים עם ריח של מדרכה
4. איבדתי מטבע של דולר איפשהו כאן
5.  "האחרון שנשכב על הקרקע הוא ביצה סרוחה"
6. זרקתי בומרנג ועוד רגע הוא חוזר, להתכופף!
7. יאללה תחרות שכיבות שמיכה.
8. זהו פשוט נורא כיף. תנסו.
9. פזצטא!
10. מי שלא שוכב אדום! מי שלא שוכב אדום!
11. זה לא אוסמה בין לאדן שם במטוס למעלה?
12. בואו נעמיד פנים שאנחנו  ערוגות של גזר!
13. די, אני לא יכול יותר עם הקבוצות המפגרות האלה בפייסבוק.
14.אני לא נותן למפוח עלים הזה לעבור כאן יותר! יש גבול!

15. ח'ברה – הבמאי אמר לכולם לשכב עכשיו על הרצפה!

ואם אתם חושבים שזה לא אף אחד מאלה ויש לכם רעיון אחר – אתם מוזמנים כמובן לשתף 🙂

תגובה אחת בנושא “JUST

  1. "אני מתכנית ריאליטי חדשה בערוץ 2 במימון של סלקום ומי שישכב על הרצפה כמוני אולי יופיע בטלויזיה לארבע שניות לפני שיישכח." עובד? ככה ככה הא?
    ככה זה, בוקר. חוצמזה ככה בטוקבקים? תזמין אותנו, תביא איזה בירה. נביא לך 50 רעיונות 🙂

    אהבתי

להשאיר תגובה

