את כולם אני מכיר… אחרי כמה דקות

כנראה שיצא לי להכיר המון אנשים. בצבא. בלימודים, בפעילות שלי באגודת הסטודנטים. בעבודות השונות. יותר מדי פעמים קורה לי בזמן האחרון שאני פוגש אנשים שיודעים מי אני ואני לא מצליח לזהות אותם.

היום בבוקר למשל פגשתי את ר' באוטובוס, ובמשך דקות ארוכות משכתי זמן והנהנתי ושאלתי לשלומה בלי שהצלחתי למקם את הפרצוף שלה.

כשסוף סוף נפל האסימון (אני די בטוח שהיא הבינה שאני לא מזהה וזרקה לי רמזים לאורך השיחה), הרגתשי ממש אהבל – סך הכל היא עבדה איתי במשך שנתיים במשרד ממול. אבל אחרי עוד רגע של חשיבה הגעתי למסקנה שזה היה ממש לא פייר הפעם – צבע השיער שלה השתנה, היו לה משקפי שמש על כל הפרצוף – וחוץ מזה – עברו איזה ארבע שנים מאז שהתראנו.

בקיצור – אנא מכם, היו סבלניים איתי. תזרקו איזה רמז שיעזור לי למקם אתכם, או לפחות תורידו את משקפי השמש.

אודות talch

פרסומאי, אבא, ואחד כזה שכותב על דברים
פוסט זה פורסם בקטגוריה אני, חברים, עירוניות, שגרה. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

4 תגובות על את כולם אני מכיר… אחרי כמה דקות

  1. לימור הגיב:

    אותי זה לא עוזב עד שאני מצליחה להבין מניין. אני מברכת בחזרה לשלום ואחר מתחילות המחשבות מאיפה הוא מוכר לי. לפחות אתה עבדת משרד ממול, אני גם זוכרת אנשים שחיכו איתי בתחנה.
    http://limor.blogli.co.il/archives/41

    אהבתי

  2. אלמה הגיב:

    אני פשוט לא מזהה אף אחד אף פעם. אני אפילו כבר לא מנסה.

    והשיר של יוני בלוך הוא אחד האהובים עלי, אבל מה זה הקליפ הסתמי הזה?

    אהבתי

  3. Yuval Adam הגיב:

    וי איזה בלוג נחמד
    תזכיר לי מאיפה אנחנו מכירים? 🙂

    אהבתי

  4. greentul הגיב:

    לימור – זה באמת נשמע נורא. זה כמו זיכרונות שתולים כאלה – אתה מכיר אנשים שאתה לא ממש מכיר.

    אלמה – אני לא אחראי על הקליפ. זה היחיד שמצאתי ביוטיוב.

    המגיב השלישי – ראיתי אותך פעם בפייסבוק לא?

    אהבתי

להשאיר תגובה

