הכרטיסן צועק קדימה

אתמול בערב נסעתי חזרה מההורים באוטובוס אחרי שהחנתי שם את האוטו. כבר הרבה זמן שאני גר בתל אביב אבל אף פעם לא הוצאתי תו חניה בעיר. האמת שאני מנסה לא להשתמש בו יותר מדי. לעבודה אני נוסע באוטובוס ורק בסופי שבוע באמת צריך את האוטו ובשאר בזמן פחות או יותר מחנה אותו בגבעתיים.

היה כבר קצת מאוחר, האוטובוס היה ריק ובין הרהור להרהור מאוד רציתי כבר להיות בבית ופתאום – בתחנה ליד מוזיאון תל אביב, עלו לאוטובוס לא פחות מ-30 נשים מבוגרות. אולי הן חזרו כולן מהאופרה או מהקאמרי או מהמוזיאון או מאיזו הרצאה בספריה. לא יודע. בכל אופן היו 30 נשים מבוגרות בתחנה. והן מתחילות לעלות לאוטובוס ממלאות את המושבים.

פתאום, באמצע הבאלאגן, הנהג אוחז במיקרופון ומתחיל לצעוק – "מי כאן עברה ולא שילמה?" כל הנשים התעלמו. "אין לי שום בעיה" הוא הכריז. "מבחינתי לבלות כאן את כל הלילה! עד שמי שלא שילמה לא תיגש ותשלם!".

כל כך רציתי לחזור הביתה. עבר לי בראש שבדיוק לפני יום או יומיים ראיתי את יונה יהב מתראיין ומספר על המטרונית החדשה בחיפה ואיך שם ישלמו לפני שעולים על האוטובוס.

היום בבוקר הלכתי לעיריה וחזרתי משם עם תו חניה. לא שאני לא שמח לקבל אותו, אבל באופן מסוים אני חושב שזה קצת מראה שנכנעתי אחרי 8 שנים בעיר הזאת,  באופן רישמי אני אחד מאלה שמחנים את האוטו בתל אביב.

תגובה אחת בנושא “הכרטיסן צועק קדימה

להשאיר תגובה

