סיפור חזק וטוב

לאחרונה יצא שקראתי די הרבה, אחרי שהתברברתי קצת עם "משאלה אחת ימינה", שאמנם היה מצויין אבל תפס אותי בתקופה קצת לחוצה ולא הצלחתי להתחבר אליו, גמעתי בשבועיים פחות או יותר את "יסמין" של אלי עמיר ואתמול התחלתי ספר חדש.

אני מודה שהסיבה היחידה שקניתי את "איים בזרם" מאת ארנסט המינגווי, היא בדיוק אותה אסוציאציה שעולה לכם מהספר…

אז התרגום שאותו קניתי הוא לא של אהרון אמיר, אבל משלושת הפרקים שהספקתי לקרוא אמש נראה שגם יואב כ"ץ תרגם את זה יפה.

בכל אופן, אני אתן המלצה מפורטת יותר אחרי שאני אסיים. אבל בקצב הזה נראה שזה יהיה די בקרוב..

 שמתי לב שזה כבר בלוג שני ברצף שבו אני נותן רפרנסים למאיר אריאל – אז אם כבר אז כבר – אני אתן גם איזה פוש ל"בלוג בן" של הבלוג הזה שיש בו סיקור של התקליט הראשון של מאיר אריאל שיצא לאור ב-1978

4 תגובות בנושא “סיפור חזק וטוב

  1. אגב, אם אתה מעוניין, ספר מעולה שקראתי לאחרונה- כופרת של אייאן חירסי עלי. האוטוביוגרפיה שלה, אמנם לא עילוי מבחינה ספרותית אבל מרתק.

    אהבתי

  2. חשבתי שאני היחיד ואני שמח לראות שאני לא (גם אני קניתי וקראתי את איים בזרם מאת ארנסט המינגויי, אני דווקא נאמן למקור, ובחרתי בתרגום של אהרון אמיר…)(כי פחדתי שאם אני לא אוהב את הספר, אני אדע שזה בגלל שקניתי את התרגום הלא נכון)

    אהבתי

להשאיר תגובה

