הי אדוני, רוצה אבטיח אדמוני?

כבר כמה וכמה ימים שמתחשק לי אבטיח עם גבינה בולגרית. קרייבינג. באמצע הספר שאני קורא עכשיו הדמויות אוכלות אבטיח עם גבינה בולגרית וזה עשה לי חשק. אולי זה לא רק הספר. אולי זה הקיץ. אולי כשמאיר אריאל כתב על זרעי הקיץ הוא התכוון לזרעי אבטיח?

 האמת שאני מאוד מתחבר לתחושה הזאת של "זרעי הקיץ" הריח שמגיע ומעורר אצלך את כל הזכרונות מהקיצים שעברו. אבל בימים האחרונים – בעיקר גורם לי לחשוב על אבטיחים.

כשהיתי קטן פעם בלעתי גרעין של אבטיח. לפחות היה נדמה לי שבלעתי. וזה היה כשעוד הייתי בגן. ואז הייתי בטוח שהולך לצמוח לי עץ של אבטיחים בבטן. עברו לא מעט שנים עד שהבנתי שזה בלתי אפשרי כי אבטיחים לא גדלים על עצים.

ולא יצא. אין בבית אבטיח. אין גבינה בולגרית (יש קוטג'). ולמי יש כח לקנות ולסחוב לחתוך אבטיח. שלא לדבר על לחבוץ גבינה ואז לסחוב אותה מבולגריה עד לכאן (חה חה חה). אבל ברצינות? איפה קונים אבטיח טוב? בAMPM בטח שלא. בשוק? אני תמיד מפחד שיעבדו עלי במחיר. פעם שמעתי מוכר אבטיחים מציע למכור אבטיחים 2 ב-10. וכששאלתי אותו כמה עולה אחד הוא אמר לי 5. מאז אני לא בוטח במי שמנסה למכור לי אבטיח.

שלא לדבר על זה שהאבטיח יכול ליפול לך מהידיים בזמן שאתה סוחב אותו מהירקן הביתה. מה פתאום אתם שואלים? אז תתפלאו. זה קורה. למשל בספר הזה שכתב אורית סמיט – האבטיח המתגלגל ברחובות הכרמל. טוב עליתם עלי. אני עושה פה קידום מכירות. אבל זה רק בגלל שאני מכיר את הספר עוד מהשלבים הראשונים שלו – כשבכלל ניסיתי לשכנע אותה לכתוב על אשכולית שמתגלגלת ברחוב גבעתיים אבל היא אמרה שזה לא מתחרז.  ואולי טוב שהיא התעקשה. אחרי כמה חודשים של מאמץ לא פשוט – הספר פרי עטה יוצא לאור – ופרייאר ההורה שלא קונה אותו לילד הקטן שלו. באמת – זה גם ספר חינוכי שמלמד על העיר חיפה וגם על דבקות במטרה. אני בכל אופן בינתיים מתרחק ממנו – כי גם ככה יש לי קרייבינג. מלקרוא יותר מדי על אבטיחים.

 (יצא פוסט מלא בדיחות קרש. אז סליחה).

תגובה אחת בנושא “הי אדוני, רוצה אבטיח אדמוני?

להשאיר תגובה

