יותר מהנגלה לעין

כשהייתי ילד היו לי דמויות פעולה של רובטריקים.הייתי יורד לרכוש אותן בחנות צעצועים קטנה שאיננה עוד. הבובות הקטנות היו עולות בסביבות עשרה שקלים לדמות – היו לי את במבל-בי, ג'אז', האונד (כלב-ציד), ווילג'ק ואיירונהייד ועוד כמה.

ופאר האוסף שלי, היה לא אחר מאשר "גל קול" שהביאו לי מחו"ל, שהיה הופך לטייפ ריקודר כחלחל בגודל אמיתי. אז נכון שלחברים שלי היה את אופטימוס ואת מגטרון ואת "כוכב צועק" ואפילו את אומגה סופרים – אבל גל קול היה היחיד שהפך למשהו שהוא בגודל טבעי למה שהוא צריך להיות (אולי בעצם חוץ מהאקדח שאליו הפך מגהטרון). הוא אפילו חילץ מחזהו קלטת שהפך ל"קרן לייזר" – הציפור המכנית המאיימת.

אני חושב שמה שהיה הכי חסר לי זה שהטייפ לא באמת עבד. חשבתי שזה יהיה הלהיט הכי גדול אם יהיה לי ווקמן של ממש שגם הופך לרובוטריק.

אבל מאז – חלף הרבה זמן. התבגרתי, היה לי ווקמן (של מעריב לנוער) ודיסקמן ונגן MP3 ואפילו מהסרטים של מייקל ביי התאכזבתי.

אבל בניגוד אלי, הילדים של היום כבר לא מקבלים סתם צעצועים. ב"פריטים המשותפים" של גוגל רידר, גיליתי את ה"החסן הנייד" (דיסק און קי) הבא – שלא רק הופך ל"רייבג'" הפנתר הנאמן שמלווה את "גל קול", אלא גם יכול לשמש כדיסק און קי אמיתי.

אין לי אלא רק לקנא.

אודות talch

פרסומאי, אבא, ואחד כזה שכותב על דברים
פוסט זה פורסם בקטגוריה אני, סרטים. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

3 תגובות על יותר מהנגלה לעין

  1. חגי יעקובסון הגיב:

    ועוד משהו
    אותה חברה עושה גם USB HUB שהופך לבלאסטר ועכבר לייזר שהופך לגרימלוק.

    אהבתי

  2. greentul הגיב:

    מגניב.
    בלאסטר היה הגרסא של האוטובאטס לסאונדוויב נכון?

    me grimlock like it!

    אהבתי

  3. REAL1 הגיב:

    נורא נורא אהבתי את הדיסקאוןקי, חבל ש-43 דולר ל-2 ג'יגה זה טיפה טיפה יקר….

    אהבתי

כתיבת תגובה

