רגעי קסם

כשהייתי ילד היה לי ספר גדול בשם "ספר הקסמים הגדול". היו שם מאות טריקים ולהטוטים שאפשר לעשות עם חפיסת קלפים, גפרורים, מטבעות ודברים אחרים שאפשר למצוא בבית. ברגעים מסוימים של החיים אפילו פינטזתי שיום אחד אני אגדל ואהיה קוסם..

 אבל הקוסם האמיתי בבית הוא אבא שלי. מאז שאני זוכר אותו הוא היה אוסף מיני "טריקים" ו"שטיקים" ומלהטט בהם. הייתה לו מגרה מלאה בשטויות שהוא קנה ב"זמיר טריקים" בביאליק ברמת גן.

מדי שבת – אחרי ארוחת הצהריים (או תוך כדי הארוחה), היו מחכים לי ולאחים שלי הפתעות ומתיחות שהיו מפילות אותנו – כפית מטפטפת, קרח מזויף, כוס מודבקת, פרח משפריץ, מזלג עקום.

היום הוא כבר כרת ברית עם הנכדים שלו – ויחד איתם מותח את המבוגרים בארוחות שישי בערב.

אבל לא רק בתוך המשפחה בבית, גם באירועים או כלפי אנשים שהוא לא מכיר, אבא שלי מעולם לא פיספס הזדמנות ל"מתוח" את הסובבים אותו או להופיע בפניהם, ממחטות מחליפות צבעים, כובע שמעלים את תוכנו, בועות סבון, מקל שהופך לחבל. בכל מקום אבא שלי הוא הקוסם.

היום, כשהוא בפנסיה, והפך להיות "ליצן רפואי", התחביב שלו הפך להיות קסם של ממש. היכולת הטבעית שלו להקסים (תרתי משמע) באה לידי ביטוי כשהוא עובד עם ילדים בבתי חולים, מצחיק אותם ומתקשר איתם.

האמת היא, שאת הקסם הכי מיוחד שלו, אבא שלי לא קנה בזמיר – היכולת שלו ל"שבור את הקרח" וליצור תקשורת חמה גם עם זרים גמורים כאילו היו חברים ותיקים היא קסם אמיתי. לפחות לי, שתמיד הייתי קצת נבוך ומופנם אל מול אנשים חדשים, הכישרון הזה היה נראה לי ממש כמו פלא שלצערי לא היה כתוב ב"ספר הקסמים הגדול" איך מבצעים אותו. זה הקסם האישי שלו כנראה.

נזכרתי בזה עכשיו קצת בגלל הקמפיין החדש של אלקטרה שאיתו עלינו, על קסמים שעושים בתוך המשפחה. אם בא לכם להיכנס לאתר של הקמפיין – זה די שווה, אפשר לזכות בשוקולדים ופרחים ועוד דברים נחמדים.

שיהיה יום קסום

אודות talch

פרסומאי, אבא, ואחד כזה שכותב על דברים
פוסט זה פורסם בקטגוריה אני, פרסומות. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

5 תגובות על רגעי קסם

  1. חן הגיב:

    מעולה, השוקולד שזכיתי בו!

    אהבתי

  2. ספי הגיב:

    טל, כתבת מהמם מהממם וזה מדהים שאבא שלך כזה. כל כך כיף לראות אנשים שהם לא רק רציניים ויש להם את מגע הקסם והם טובים עם אנשים.
    לגבי הקמפיין, הוא ממש חמוד. מעביר את המסר טוב. גם הדירה השכורה שלי יש אלקטרה. אני רוצה לקבל מתנה, השתתפתי :).

    אהבתי

  3. Yuval Adam הגיב:

    כשהייתי ילד למדתי בחוג קוסמים. שנתיים השקעתי בזה והיום כל מה שאני יודע זה להעלים מטבע. כל ילד מעל גיל 5 עולה על הטריק.
    כל הכבוד לאבא שלך, ולכל מי שמוסיף קצת קסם לעולם.

    אהבתי

  4. לימור הגיב:

    איזה אבא מגניב יש לך 🙂 והקסמת בדרך בה כתבת עליו.

    אהבתי

  5. greentul הגיב:

    חן – תבלה. נכון אווירה מושלמת עכשיו?

    סף – תודה על הפירגון (על הפוסט ועל הקמפיין), מאחל גם לך לזכות

    יובל – עכשיו אני יודע לאן נעלם כל פעם הטיפ שאני שם כשאני איתך

    לימור – תודה לך! אני אמסור לו.

    אהבתי

להשאיר תגובה

