נולד ב-1978

אני שמח לבשר על הולדתו של "בלוג בן" לבלוג הזה.

הוא נקרא "בציר 1978", ובו אני אספר על דברים, שממש כמוני – נולדו בשנה ה-78 למאה הקודמת.

אני הולך לסקור סרטים מאותה שנה, אלבומים וספרים שיצאו לאור, מקומות ומבנים שהוקמו בדיוק אז, אירועים היסטוריים שהתרחשו לאורך השנה וגם לדבר על אנשים אחרים בני המחזור שלי.

קודם כל אתם מוזמנים להיכנס כמובן לבלוג שבשלב ההרצה כבר הכנסתי בו שלושה פוסטים –

bornin78.com

וכמובן גם להוסיף אותו לרסס שלכם.

מעבר לכך – אם יש לכם רעיונות לדברים שאפשר לכתוב עליהם במסגרת הבלוג הזה, או בכלל חוות דעת על הקונספט, אני אשמח לשמוע.

כאן אני אמשיך לספר על הא ודא בלי יותר מדי מיקוד.

קריאה נעימה

תגובה אחת בנושא “נולד ב-1978

להשאיר תגובה

