זה לא חתול זה

רוב הזמן הוא לא עושה כלום.

יושב על הכרית המוזהבת שלו (שהוא בעצמו הפך אותה למקום מושבו, מיקם אותה ליד פינת הגירוד שייסד לצד המדפים ועשה ממנה כס מלכות), משקיף על הנעשה בדירה בפוזה של שיך סעודי.

או לחילופין מתמקם אל מול החלון, מתכנן תיכוננים על ציפורים מקננות ("יום יבוא" הוא מסנן… "יום יבוא וניפגש") ומתעניין בנעשה בעולם.

אבל לאחרונה כנראה שהוא החליט שהוא צריך להרחיב את האופקים שלו – אז הוא למד להדליק לעצמו את הטלויזיה.

כך קורה, שברגעים שמשעמם לו – אם אנחנו ישנים, או יצאנו ליותר מדי זמן מהבית ורוג'ר נשאר לבד, אז הוא מדליק את ה-32 אינטש בסלון ומעביר את הזמן מולה.

נכון שהוא עדיין לא למד להעביר את הערוצים בכבלים, וזאת חתיכת בעיה – פעם אחת מצאתי אותו אומלל אל מול גיא פינס בערוץ 3. משווע לאיזה תוכנית טבע בערוץ 8.

אבל רוב הזמן – זה עדיף על כלום. גם אני ככה לפעמים – נותן לטלויזיה להיות דלוקה גם אני לא צופה כשאני לבד בבית. נותן תחושה שיש מישהו בבית. (תלוי במצב רוח, גם אני אוהב לפעמים לכבות אותה ולהנות מהשקט שמתפשט בבית).

יכול להיות שזה לא בסדר, אולי אני כמו ההורים האלה שמגדלים את הילדים שלהם מול הטלויזיה ואולי זה רק אומר שאני צריך לשחק איתו יותר ולהקדיש לו יותר זמן.

אבל חוץ מזה, אם הוא כל כך חכם – למה הוא לא לומד לנקות לבד את החול שלו?

אחר כך ראינו אותו מגרד את קופסאות החול עד שהחול נשפך על הרצפה. יכול להיות שהוא בהחלט מנסה ללמוד איך עושים את זה, אבל כנראה שייקח עוד קצת זמן.

תגובה אחת בנושא “זה לא חתול זה

  1. וואו! (באיחור)
    איזה חתול כשרוני!
    אני עוד מתלהבת מהחתול המאמם שלי שפותח דלתות, מוציא שקיות, משחק איתן ומחזיר אותן למקום בארון.

    אהבתי

להשאיר תגובה

