אפילו בלי חורים בשיניים

יש איזהשנינה ישנה – אופטימיסט רואה בייגלה, פסימיסט רואה את החור והריאליסט נותן ביסים גדולים.

שוקולד הוא דבר קצת מתסכל כשיש לך סכרת. למרות שאני מודה שלא חסרים תחליפים נחמדים – בשוקולד ממש טוב יש סוכר.

בכל מקרה חשבתי שחבילות השוקולד האלה – שנתקלתי בהם ברשת, יכולות להתאים לי דווקא אחלה –

מישהו רוצה להתחלק? הוא יכול לקחת את השוקולד – אבל אני מקבל את החורים!

mysweets2.jpg

המקור לרעיון היפה הזה נמצא כאן

זה גם קצת הזכיר לי טטריס, כל קוביות השוקולד האלה – ואז נזכרתי גם במודעה הזאת שראיתי לא מזמן

https://i1.wp.com/4.media.tumblr.com/oovkqCgSCl1qrpp9AVbu5aOmo1_500.jpg

דברים יפים אפשר למצוא באינטרנט

אודות talch

פרסומאי, אבא, ואחד כזה שכותב על דברים
פוסט זה פורסם בקטגוריה אני, פרסומות, שגרה. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

6 תגובות על אפילו בלי חורים בשיניים

  1. ענבל הגיב:

    "אבל אני מקבל את החורים!"
    זו דרך ההסתכלות הפסימית, האופטימית ביותר ששמעתי מעולם!

    אהבתי לקרוא, כמו תמיד 🙂 😉

    אהבתי

  2. אלמה הגיב:

    איזה שוקולד חמוד! גם טעים וגם מגניב.

    וטטריס שולתתתתת!!!!1!! גם לי, כמו לכולם, הייתה את תקופת ההתמכרות לטטריס. הייתי הולכת לישון ורואה קוביות נופלות…

    אהבתי

  3. greentul הגיב:

    חגית, דורי – שמח שנהנתם.

    ענבל – לא סתם מופיע, איש שם בראש הדף הזה – המשפט: "מישהי קראה לזה – יאוש אופטימי". ככה עטרה הגדירה אותי 🙂

    אהבתי

  4. greentul הגיב:

    אלמה – כן, גם אני מכיר את עצימת העינים עם הקוביות הנופלות.

    אבל בתור מכורה לשוקולד – לא היית רוצה לשלב?

    אהבתי

להשאיר תגובה

