תחזירו לי את השעה

להבדיל הפוסט המעמיק שכתבתי באוקטובר על המסע בזמן הקסום שמתרחש כשאשר אנחנו מחזירים את השעון שעה אחורנית. עכשיו, זה סתם מעפן.

הגיע אותו אדון איקווניקוס והחליט לגבות חזרה את המתנה שהוא העניק לי לפני כמה חודשים, כמו מעקלים שמגיעים בשעות הבוקר המוקדמות ודופקים על הדלת למימוש החובות שלי מחוזה שלא חתמתי עליו.

"מה חשבת לעצמך?" הם צועקים לי כשאני מנסה להתגלגל מתחת לשמיכה? שיש מתנות חינם? לא קראת את האותיות הקטנות? אחרי 30 שנה שזה קורה כבר היית אמור להבין לבד.

ואתמול היה יום ארוך מהעבודה, וכל כך התחשק לי להנות מסוף השבוע הזה, שכל כך הייתי זקוק לו. והנה עכשיו, הוא התקצר לי. בשעה.

שבוע שעבר קנינו שעון חדש לדירה. שעון רטרו כפול שאפשר לתלות אותו באופן ניצב לקיר ולראות מה השעה משני הצדדים שלו. אבל רק צד אחד שלו עבר, הצד שפנה למטבח. ודווקא הצד החשוב יותר, זה שפונה לסלון, את זה שרואים כשקמים בבוקר – מפגר (לא בקטע של קללה, נו, פשוטו כמשמעו). האמת – לדעתי דווקא היה בזה משהו נחמד. כש"השעון נראה כמו שרודף אחרי עצמו", דווקא הזמן זז לאט יותר. וכשאני נמצא בבית – זה נחמד לחשוב שהשהיה בו מתארכת. אבל היא התעקשה שנחליף אותו, הלכה לחנות וקיבלנו אחד חדש ומדויק.

רק שלשום כיוונו אותו. והנה שוב, הדבר הראשון שעשיתי כשקמתי בבוקר, היה להבין שכבר די מאוחר, ולדחוף את המחוגים שלו קדימה, להחזיר את החוב שלי מהסתיו.
גם ככה הימים בשישי ושבת עוברים נורא מהר.

לפחות אולי בחודשים הקרובים אני אצליח לצאת מהעבודה לפני החשכה.

2 תגובות בנושא “תחזירו לי את השעה

  1. רק בשביל לצאת מהעבודה ועדיין יש אור בחוץ, והתחושה כאילו היום כל כך הרבה יותר ארוך כי מספיקים גם דברים באור וגם בחושך, אני מוכנה לוותר על שעת השינה הזו תמיד!

    אהבתי

להשאיר תגובה

