חרדת מתנות

בדרך כלל אני תמיד חושש מלתת מתנות. בעיקר כשמדובר על אירוע מיוחד. כשהמתנה צריכה להתאים לציפיות של מישהו שמחכה לה – אני נכנס לחרדה. וככל שהאדם הזה קרוב אלי יותר, כך החרדה גדלה.

למרות שבזמן האחרון זה הולך לי בסדר. אולי אני הולך ומשתפר בזה.
אבל יש סוג אחר של מתנות שאני אוהב לתת. אני אוהב לתת מתנות כשזה סתם ככה, כשאני רואה משהו שאני חושב שימצא חן בעיני מישהו או שבא לי להיות נחמד. את זה אני מאוד אוהב. אפילו לקנות דברים קטנים.
אולי לזה מתכוונים כשאומרים שהעיקר הכוונה.

מה שכן, אולי יותר אפילו יותר נחמד מלקנות מתנות סתם ככה. זה לקבל מתנות סתם ככה.

אודות talch

פרסומאי, אבא, ואחד כזה שכותב על דברים
פוסט זה פורסם בקטגוריה אני. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

תגובה אחת על חרדת מתנות

  1. הדר הגיב:

    מסכימה עם כל מילה… בדיוק אתמול הלכתי לקנות מתנה לידיד וחשבתי על זה שזה כל כך מאולץ לקנות כי צריך, אני תמיד אוהבת לקנות מתנות קטנות סתם ככה, וגם לקבל כאלה 🙂

    אהבתי

להשאיר תגובה

