ניקוי ראש

שוב עבר פרק זמן לא קצר מאז הפעם האחרונה שכתבתי. בין השאר זה היה גם בגלל הפוסט הקודם שאהבתי ורציתי שיישאר הרבה זמן, אבל לא פחות מכך בגלל שבאמת לא היה לי זמן. נשאבתי לתוך פקק של פרזנטציות בעבודה שאמור להשתחרר רק בשבוע הבא. חוץ מזה חגגנו לה יום הולדת – כל פעם קצת – לאורך השבוע (דווקא היו חגיגות יום הולדת מוצלחות וכיפיות)
אבל בשאר הזמן ניסיתי לנקות את הראש. הלכתי לרוץ מוקדם בבוקר בחדר הכושר, פתרתי תשבצי היגיון, שמעתי דיוויד בואי. נשמתי עמוק.

השיא של שחרור הלחץ היה ביום שלישי. היא הלכה עם חברה מאוסטרליה שהגיעה לארץ לחגוג את סנט פטריק דיי בליאו בלומס, ואני נשארתי בבית. סחוט מעייפות. הכנתי פופקורן, מזגתי לעצמי כוסית קטנה של ג'יימסון (בכל זאת – היה סיינט פטריק דיי) והדלקתי טלוויזיה.

ניקוי הראש האולטימטיבי הוא לצפות בשידורים חוזרים של חברים. ראיתי כנראה כבר כל פרק של התוכנית הזו 3 פעמים. חלק מהם יותר. הפאנצ'ים כבר צפויים ולא מצחיקים. הראש מתרוקן ממחשבות. אבל יש בזה משהו מנחם מוכר ומרגיע.

יש המון פרקים של תוכניות טלווזיה שאני צריך עוד לראות. את העונה השלישית של גיבורים, את האנטומיה של גרג בכלל לא ראיתי אף פעם וגם לא את 30 רוקס. אני לא כל כך מצליח להסתדר עם האמיול.

אבל גם היה לי באותו רגע משהו אחר – אני לא חושב שהייתי יכול למצוא משהו מוצלח יותר. (חוץ מאולי פרקים של "המשרד" או "איש משפחה"). לראות פרקים ישנים של חברים זה כמו לחזור לאיזה בית. לא צריך להתרכז, לא צריך לחשוב. אפשר לבהות.

והיום, בשביל הפינאלה של חגיגות יום ההולדת, הלכנו לעיסוי בוילה ספא. זהו. העברתי את הלחץ הלאה.

שתהיה שבת שלום

אודות talch

פרסומאי, אבא, ואחד כזה שכותב על דברים
פוסט זה פורסם בקטגוריה אני. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

4 תגובות על ניקוי ראש

  1. גלית הגיב:

    אתה בטח מתכוון ל"אנטומיה של גריי"… 🙂

    אהבתי

  2. greentul הגיב:

    לא, התכוונתי לאוטונומיה של גריי 🙂

    התפלק.

    אהבתי

  3. macphista הגיב:

    נחמד. אני כל ערב לפני השינה משתדלת להספיק לראות כמה פרקים של חברים/סיינפלד/ריימונד. משהו מוכר וקליל, גם אם זה רק כמה דקות, נותן לי תחושה של בית וחום.

    אהבתי

  4. Yuval Adam הגיב:

    קשה לי לחזור לפרקים ישנים שכבר ראיתי. וקשה לשמור על מלאי של סדרות חדשות.
    אז אין ברירה, מבלים קצת עם אנשים. נגיד עם האישה 🙂

    מקווה שנחת, ושנתראה בקוב!
    שזה "בקרוב", עם צמצומים לרגל המצב הכלכלי.

    אהבתי

כתיבת תגובה

