גוף שלישי נסתרת

 קוראי הבלוג (לפחות אלה שלא מכירים אותי גם מחוץ לבלוג), יזהו אותה רק בתור "היא". היא שנסעה להודו וחזרה משם, היא שעברה לגור איתי, היא שמעלה לי את החיוך על הפרצוף וששומרת עלי. "היא" שעליה כתבתי את הפוסט הראשון האמיתי בבלוג הזה. בקיצור "היא".אף פעם לא כתבתי כאן את שמה (נדמה לי לפחות), וגם לא נראה לי שבאמת היה צורך. זה מזכיר לי שיר של יונתן גפן שנקרא" הקדשה".

שיר זה מוקדש לעלמה, שאיני מעוניין לנקוב בשמה

 ליתר דיוק אני מעוניין – זו היא שאינה מוכנה

שיר זה מוקדש לעלמה – שאינה מוכנה, וטעמיה עימה

ומי אני שאבקר טעמה? שיר זה מוקדש לעלמה ולא לשמה

 שיר זה מוקדש לעלמה,שעדיין איני מעוניין לנקוב אך ייתכן כי בקרוב אנקוב

שיר זה מוקדש לעלמה שכנראה וכבר לא אנקוב בשמה

ושמה על בדל שפתותי נשאר כנשיקת פרפר
השימוש ב"גוף שלישי נסתרת" הוא לא בגלל איזה צורך לשמור על פרטיות. כלומר, גם – אבל לא רק. אני אוהב לקרוא לה "היא" בגלל שזו הדרך שלי להכריז שלא צריך להסביר מי זאת. שאין אף אחת אחרת, שצריך להיות לכולם ברור על מי אני מדבר ואם אתם לא מבינים אז הבעיה היא אצלכם וההפסד הוא שלכם.
 אני מודה שחלפה בי המחשבה, עכשיו – כשיום ההולדת שלה עוד כמה ימים, אולי להקדיש לה משהו ולספר עליה קצת, אבל לא באמת צריך נכון להגיד את השם? כמו שאמר שייקספיר – ריחו של הורד יהיה מתוק באותה מידה גם אם נקרא לו בכל שם אחר.

אז יצא ככה במקרה,או שלא,  שאחד השירים שהיא הכי אוהבת הוא "שיר ללא שם" שכתב שלום חנוך ומבצעת יהודית רביץ (אתם אולי מכירים אותו בתור" שירי הוא בת קול ברוח"). אז הנה זה – שיר, ללא שם. תלחצו על הPlay ותקשיבו לזה קצת.

אודות talch

פרסומאי, אבא, ואחד כזה שכותב על דברים
פוסט זה פורסם בקטגוריה אני, היא, מוזיקה. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

3 תגובות על גוף שלישי נסתרת

  1. אלמה הגיב:

    הי, השיר של יונתן גפן זה השיר שלי!
    כמו שאני לא צריכה שם אמיתי גם היא לא צריכה. אנחנו מבינים טוב מאוד על מי אתה מדבר.
    מה אתה עושה לה ליומולדת?

    אהבתי

  2. macphista הגיב:

    אוף גם אני רוצה.

    חיפשתי בימים האחרונים איזה "רומן רומנטי" (כן, הספרים האלה מלפני כמה עשורים שנמכרו עד לפני חמש שנים בשני שקלים כשהם מעופשים וצהובים) כדי שיעלה לי את מצב הרוח, ולא מצאתי. הפוסט הזה מילא את הצורך הזה, עכשיו אפשר לחזור ללמוד, ולהתגרד כמובן.

    אהבתי

  3. hagintlv הגיב:

    נסתרת מאוד נוכחת. אני אוהבת את הפוסטים ה"משתפכים" שלך לכאורה. זה יפה. מאוד יפה. 😆

    אהבתי

להשאיר תגובה

