נחש למה התחפשתי?

לאפריים קישון יש סיפור בשם "מבצע קהיר" בו הילד שלו מבקש להתחפש בפורים לאייבי נתן, אבל קישון לא יודע איך לחפש אותו לאייבי נתן. הוא מתלונן על כך שבן אדם טס למצרים בלי שום סימן זיהוי מיווחד – לא שפם, לא משקפיים. הוא מציע לשים לילד פלורפלור בטוסיק ולכתוב מקדימה "שלום" אבל הילד טוען ובצדק שככה לא נראה אייבי נתן. בסוף הסיפור קישון "מתקשר" לאייבי נתן  לשאול אותו איך הוא נראה ו"מגלה" כי במקרה הוא לובש בדיוק את אותם בגדים שהם קנו לתחפושת הקאובוי.

נזכרתי בזה אתמול כשניסיתי לחשוב עם חבר מהעבודה למה נתחפש במסיבת המשרד שיש מחר.

אולי נתחפש לדמויות מ"הבורר"? הצעתי. "איך מתחפשים לדמויות מהבורר?" הוא שאל. "נלבש עניבה… וחליפה… ואקדחים?" הוא הציע שאולי נכתוב מאחורה את השמות של הדמויות שאליהן התחפשנו אבל התנגדתי בתוקף. אם לא מבינים לבד למה התחפשת אז מה כל הקטע? "אז אולי לג'ק באוור?" החלפתי רעיון "אני אלבש חליפה ועניבה ואקדח – ואוזניה לבנה כזאת של מאבטחים". בעצמי כבר הבנתי שזה לא פותר את הבעיה והחבר גם הציע שנפסיק עם תוכניות הטלוויזיה המעפנות שלי.

"אז איזה תוכנית אתה אוהב?" שאלתי, "Mad Men" הוא אמר – "מעולה! נתחפש לאנשי פרסום משנות ה-50, זה אפילו מתאים לנו כי אנחנו הולכים למסיבה של משרד הפרסום, נלבש חליפה… ועניבה… וג'ל בשיער?"

בקיצור, למה לדמויות בתוכניות הטלוויזיה היום אין יותר סימני זיהוי?

בזמן כתיבת שורות אלו עדיין אין לי מושג למה אתחפש. והיום כבר תענית אסתר.

אודות talch

פרסומאי, אבא, ואחד כזה שכותב על דברים
פוסט זה פורסם בקטגוריה אני, חברים. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

2 תגובות על נחש למה התחפשתי?

  1. Yuval Adam הגיב:

    למה ככה.
    מה את דורה אתה לא תזהה?
    מקגייור? (זה מאד עכשיוי אם אתה צופה ב AXN)
    לערפד? (TRUE BLOOD)

    אהבתי

  2. greentul הגיב:

    קודם כל כבר אין ערוץ AXN, תתעדכן. וחוץ מזה – איך מתחפשים למקגיוור? מעיל עור חום ואולר שוויצרי? בונים מטוס פייפר מגומי לעיסה? שמים מאחורה שלט "אני מקגייו'ר"?

    אני לא רואה את טרו בלאד כי אין לי YES אבל זה יהיה סתם ערפד. אף אחד לא יבין שזה מתוכנית הטלוויזיה. לא שיש בזה משהו רע אבל זה לא סותר את הטענה שלי.

    דורה? באמת?

    אהבתי

כתיבת תגובה

