משנכנס אדר מרבים במשפחה

טוב, זה עשוי להיות מסוג הפוסטים שחן שונא שאני מעלה – כי לא יהיה כתוב פה הרבה אבל יש פה שירשורים נחמדים

אני מתחיל מזה שהיום ראש חודש אדר שבו מרבים שמחה, אז הנה מרומם מצב רוח הולם – מערכון מהקאלט-העתידי "מאותגרים", בכיכובם של ידידי יוני אתיאל וגומא שריג (אולי אתם זוכרים אותם מ"שירת הבבון"). אמנם כרגע "מאותגרים" עדיין בשלביי הפיילוט אבל בקרוב תוכלו לצפות בהם בטלויזיה ולהתמכר:

שמתם לב לכוכבת האורחת – שולה חן? עטרה הזכירה לי שפעם, במקום העבודה הקודם שלי, כשהתחלתי לעבוד בו, מישהו החליט ללנצל את העובדה שאני ושולה חן חולקים את אותו שם משפחה והריץ שמועה שהיא אימא שלי. אז מכיון שהיום גם יום המשפחה – ואמנם אין לי שום קירבה משפחתית לשולה חן – אבל הנה השיר הזה, שכן – מה לעשות – מרגש. סליחה שאני נהיה סמרטוט מדברים כאלה.

אז וכדי לא להישאר בדיכאון מהשיר העגמומי  -ושוב  לכבוד יום המשפחה: שלמה ניצן מפסטיבל שירי הזמר. מוקדש לכל החברים שלי שבזמן האחרון מתחתנים ומביאים ילדים (שתהיו מודעים לתוצאות של מה שאתם עושים – זה מתחיל בשני הורים ונגמר אי שם באריה מכפר סבא שבא וברוך שהוא ברוך הבא), וגם למשפחה היקרה שלי שבזמן האחרון התחילה לקרוא את הבלוג יותר ויותר.

 ראש חודש שמח ויום משפחה עליז.

אודות talch

פרסומאי, אבא, ואחד כזה שכותב על דברים
פוסט זה פורסם בקטגוריה המלצה, חברה וקהילה, חברים, שגרה. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

6 תגובות על משנכנס אדר מרבים במשפחה

  1. Yuval Adam הגיב:

    אלק יום משפחה
    מה זה החרטה הזה? יוחזר יום האם לאלתר. אפילו יום אחד לא נותנים לאמא?

    אהבתי

  2. חן הגיב:

    דווקא אהבתי מאוד. אפילו התרגשתי, ניתן לומר. יום המשפחה שמח.

    אהבתי

  3. איתן כספי הגיב:

    המערכונים חזקים, גם השני – http://www.youtube.com/watch?v=VdY0sH3xiKk .
    אם תישאר הרמה הזו, אז זה בהחלט יהיה להיט.

    אהבתי

  4. greentul הגיב:

    יובל – זה המחיר שהן משלמות על זה על הדרישות לשיוויון זכויות, אני מניח

    חן – נו, בסוף יצא יחסית הרבה טקסטים. בהתחלה זה היה אמור להיות רק קטעי יו טיוב. שמח שנהנת. ספר לחבריך.
    איתן – גם אתה, מוזמן לספר לחבריך. יש גם מערכון שלישי ביו טיוב ואני בהחלט מחכה ליום שאיזה זכיין יתעשת וישדר את זה כבר 🙂

    אהבתי

  5. חן הגיב:

    לא רוצה לספר. אני רוצה לשמור את הבלוג הזה רק לעצמי… 😉

    אהבתי

  6. איתן כספי הגיב:

    גרינטול, השלישי פחות טוב לדעתי, וגם כדאי לתת קרדיט לכותבים ולשחקנים.
    הראיתי לחברים בעבודה ומאוד אהבו. קבל פרסום – http://life.caspi.org.il/?p=544 .

    אהבתי

להשאיר תגובה

