טראש משובח

ביום שני היא הציעה שאני אביא סרט בדרך חזרה מהעבודה ואמרה שהיא מעדיפה איזה קומדיה קלילה, אבל אם יש משהו אחר שבא לי אז זה גם בסדר. פתאום כשהייתי באוזן השלישית נזכרתי שעדיין לא ראיתי את shaun of the dead. ושמאוד אהבתי את הסרטים האחרים של סיימון פג (בעיקר בזכות יובל שהכיר לי אותם).

קצת עוד התלבטתי לפני שלקחתי. בכל זאת היא העדיפה קומדיה קלילה. אבל הכיתוב על גבי הסרט שיכנע אותי סופית: "קומדיה רומנטית – עם זומבים". מה יכול להיות רע?

אז הסרט באמת לא אכזב. אם גם אתם עדיין לא ראיתם (מדובר בסרט מ-2004), אז הוא באמת מומלץ ואפילו היא נהנת וצחקה ממנו. טראש משובח.

אחרי שראיתי את הסרט נזכרתי שקראתי על סדרת טלויזיה, שאני לא יודע אם עולה או תעלה בארץ, אבל מכיון שאתם בכל מקרה מורידים את התוכניות שאתם צופים בהם מהאינטרנט זה לא כזה משנה. היא נקראית dead set, וגם היא מספרת על איך הזומבים השתלטו על העולםאבל הפעםוהיחידים ששרדו הם מתמודדי "האח הגדול" (זוכרים, הייתה תוכנית כזו לפני כמה שבועות?) שהיו מסוגרים בתוך הוילה שלהם. מזכיר קצת את באפי קוטלת הערפדים למי שאוהב את הז'אנר, עם כמובן לא מעט ביקורת על איך טלויזיה מטופשת הופכת אותנו לזומבים. כאמור אני לא יודע באיזה ערוץ זה משודר וגם אף פעם לא ראיתי בעצמי. אז אם מישהו מוריד אותה באינטרנט אני אשמח אם תוכלו להשאיל לי אחר כך כי גם להפעיל את האמיול זה מסובך בשבילי. ( נו, באמת. זה אף פעם לא עובד לי).

מערוף נוסף שאתם יכולים לעשות בשבילי זה לצפות בתוכנית מ"אפר לאפר" Ashes to Ashes". זאת סדרת המשך מצוינת ל"חיים על המאדים" שמאוד אהבתי ומספרת על שוטרת שחזרה בזמן ועכשיו היא תקועה בשנות ה-80. (בניגוד לחיים על המאדים שם סם טיילר היה תקוע בשנות ה-70). כן – אני  יודע – טראש. אבל טראש משובח.

דווקא לגבי "מאפר לאפר" אני יודע מתי היא משודרת.- כל יום שבת ב- 23:30 בהוט 3, אבל פיספתי כמה פרקים, אז אם הורדתם אותה אני אשמח לקבל גם את זה. (העובדה שאני לא מספיק לראות את התוכניות שאני אוהב גורמת לי להרהר האם אני באמת צריך כבלים. אבל מצד שני – את הפרקים של 24 בכל יום חמישי, אנחנו לא מפספסים).

מקסימום אני אשאיל אותה באוזן השלישית כשהיא תגיע לשם. אז זהו – שלוש המלצות – "shaun of the dead" (מת על המתים בהיברו), Dead set, ו"מאפר לאפר".

שתי האחרונות האגב – יצירות של הBBC הבריטי, מה שמוכיח שוב, ששידור ציבורי יכול להיות אחלה של דבר אם משקיעים בו.

אפרופו זומבים, הרבה יותר ממה שהטלויזיה הופכת אותנו לזומבים, יכולים להטריד כל הגאד'טים הניידים האלה. קרה לכם פעם שהסתובבתם ברחוב וכולם סביבכם היו מנותקים? תקועים בתוך נגן המוזיקה שלהם, או הטלפון הנייד, או הלפטופ, או הפלייסטיישן פורטבל וכאלה? הם גם היו נראים קצת כמו זומבים, לא?

 הרבה זמן לא הוספתי כאן פרסומת אז הנה אחת של קוקה קולה ששודרה בסופרבול שמדברת בדיוק על זה:

אודות talch

פרסומאי, אבא, ואחד כזה שכותב על דברים
פוסט זה פורסם בקטגוריה היא, המלצה, סרטים, פרסומות, שגרה. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

להשאיר תגובה

