יום מחלה

בבוקר עוד חשבתי שאני ארגיש בסדר, התלבשתי ונסעתי למשרד כשבראש יש לי את כל הישיבות שאני צריך להשתתף בהן היום. אבל כבר באוטובוס הבנתי שזה לא יהיה פשוט. הראש כאב לי וכולי הייתי עייף בטירוף. אני לא יודע מה גרם לילה להיות כזה עייף. אולי הלילות הקרים, אולי משהו שאכלתי.

אז בעשר וחצי בערך כבר הייתי בדרך חזרה הביתה, אחרי שהבנתי שאני לא ממש יכול לקרוא שום דבר וממש להבין אותו. אני חייב לציין שהאנשים במשרד היו ממש מפרגנים ודחפו אותי ללכת הביתה (אולי הם לא כל כך אוהבים אותי ולא רוצים אותי במשרד? מישהו אפילו מלמל משהו על זה שאם אני אמות יהיה יום חופש לכל המשרד. הציניות של הפרסומאים, אני אומר לכם)


הגעתי הביתה והשתחלתי אל מתחת לשמיכה, בטלויזיה היה שידורים מיוחדים לתלמידים בדרום שלא יכולים ללכת לבית הספר. שיעור אזרחות שהעביר הפרופ' אמנון רובינשטיין. לרגע הרגשתי ממש כמו בימים האלה של היסודי, כשאתה נשאר חולה בבית מול הטלויזיה החינוכית ורואה את "בא בחשבון" או "שיעור מולדת" (לא, לא הצלחתי למצוא אף אחת מהסדרות האלה ביו טיוב).

טוב, כנראה שאני מרגיש יותר טוב. בעיקר בזכות שהיא החליטה להשאר איתי במקום נסיעה מתוכננת שהייתה לה לירושלים והכינה לי תה עם אכניציאה. אבל אני מניח שאם אני מסוגל לכתוב פוסט שלם – אני כנראה יכול גם לכתוב כמה בריפים מחר.

פרסומת של בנילין. הרבה יותר רלוונטי מזה לא יהיה.

7 תגובות בנושא “יום מחלה

  1. הפרסומת של בנילין מעולה. תעשה מה שהיא עשתה, רק שאין לנו בנילין בארץ למיטב ידיעתי 🙄 טוב, אבל מיטה בטוח יש לך, ויטמין סי, מרק והרבה TLC, זה מה דרוש, לא ❓

    תרגיש טוב

    אהבתי

  2. חן, יש לגמרי מצב – כי נפגשתי עם יובל כמה שעות לפני שנפגשתי איתך, אז יכול להיות שהוא הדביק אותי ואני הדבקתי אותך.

    אנחנו חייבים להפסיק עם הנשיקות הצרפתיות האלה בינינו. יש המון חיידקים בכל הרוק הזה.

    אהבתי

להשאיר תגובה

