מדוע – כנראה – לא יצלח הפמיניזם

חברה מהמשרד הפריחה אתמול לאוויר את הבקשה – "יש לך מישהו עשיר להכיר לי?"

אני רוצה להגיד שאין לי שום בעיה עם האמירה הלגיטימית הזאת – אני חושב שהצורך של גברים להרשים נשים באמצעות כסף הוא המנוע צמיחה העיקרי של הכלכלה שלנו.

אבל בהתייחסות פחות צינית, יש כאן מילכוד לא פשוט. זה לא שגברים לא רוצים – בהינתן שכל הפרמטרים האחרים שווים -למצוא אישה עשירה או אישה עם אבא עשיר, אבל כנראה שקל יותר להרשים אותנו גם באמצעים אחרים, שלפעמים אין להם מחיר.

ולגבי התנועה הפמיניסטית, אולי תהיה לנו בקרוב – שוב – ראש ממשלה אישה.נחזיק אצבעות. אפילו הצעירות של תל אביב, לפני איזה עשרים שנה, כבר פינטזו על עולם הפוך.

***

הערת שוליים – שורות (קצרות) אלו נכתבות בבית קפה ירושלמי מאוד נחמד שלא מעשנים בו לא בפנים ולא בחצר עם טוסט גבינה צהובה מגולגל וקפוצ'ינו גדול.  לא ישבתי כאן אף פעם בעבר אבל נחמד כאן.

אודות talch

פרסומאי, אבא, ואחד כזה שכותב על דברים
פוסט זה פורסם בקטגוריה חברה וקהילה, פרסומות. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

3 תגובות על מדוע – כנראה – לא יצלח הפמיניזם

  1. hagintlv הגיב:

    אני לא רוצה להגיד כלום על הכותרת של הפוסט. לפחות כרגע…

    הסרטון השני- ענק . אהבתי מאוד. :mrgreen:

    ירושלים… המממ… יפה לך. תהנה מהקדושה ❓ ❗ ❓

    אהבתי

  2. greentul הגיב:

    הי – אני בעד הפמיניזם והכל – פשוט חושב שיש מי ששם לעצמו רגליים באמירות כאלה

    אהבתי

  3. לימור הגיב:

    אני הרבה פעמים אומרת את המשפט הזה, בעיקר בצחוק, למרות שכסף זה תמיד דבר טוב !
    "קל יותר להרשים אותנו גם באמצעים אחרים"- האומנם? מעניין באילו "אמצעים" אחרים קל להרשים אתכם…אם כבר עוסקים בשיטחיות….

    אהבתי

להשאיר תגובה

