פרטים אינטימיים

איזה כיף הגשם עכשיו בחוץ… החתול שמביט מהחלון, החום בבית וההרגשה כל כך טובה.

אני יודע שלכתוב על משהו במשך כמה שבועות ואחר כך לא לתת פרטים כשמגיעים לשיא של העניין זה קצת לא פייר.  זה שיש לי בלוג לא אומר שאת הכל אני צריך לספר. אני יודע שזה נשמע קצת מתחכם, מצד אחד נהנה מהצומי ומצד שני משחק אותה שרמוטה פוריטנית. כמו המפורסמים האלה שהקריירה שלהם נבנית מרכילות אבל מתלוננים שהפאפרצ'י פוגעים להם בפרטיות.

כשהייתי בתיכון כתבתי על זה חיבור. נתנו לנו לכתוב על הנושא הזה – על זכויות הפרט אל מול זכות הציבור לדעת. אחר כך המורה חילקה לכל הכיתה העתקי סטנסיל של החיבור שלי וושאלה את כל הכיתה "מה לא בסדר בחיבור הזה?", היו אפילו כמה תלמידים בכיתה שאמרו שהם לא מבינים מה לא בסדר ושהחיבור נראה להם כתוב ממש טוב – אבל חלק הצליחו לגלות שהוא לא היה כתוב על הנושא הנכון – כנראה שנטלתי לעצמי יותר מדי חירות אומנותית – אבל תמיד חשבתי שזה נורא אירוני שהיא חילקה את החיבור שלי על זכויות הפרט (או בעצם לא) לכל הכיתה ואיך זה מסתדר עם הנושא המקורי של החיבור.

בכל אופן, הנה הכלל שקבעתי כרגע לגבי זכויות הפרט בבלוג שלי – מה שלא בא לי לספר אני לא אספר. אבל חוצמזה – אני אשתדל לא לכתוב דברים שמספרים על אנשים אחרים כי זה כבר לא זכויות הפרט שלי זה זכויות הפרט של אנשים אחרים.

ובשורה התחתונה לפעמים באמת הרבה יותר קל לי להגיד דברים מסוימים בשירים. פעמיים כבוד לאסף אמדורסקי- פעם אחת בתערובת אסקוט בשיר הקודם ופעם שניה בשיר הזה.

***

בנושא אחר – או שבעצם לא. אתם זוכרים במקרה  שבמשחק "שבע בום" תייגתי את הבלוג של ציפי לבני? אז אחרי כמה לבטיםמה לעשות עם זהגיא הזכיר לי חבר משותף שעובד במטה שלה בכל מה שקשור לפעילות באינטרנט. העברתי לו את הפניה והוא התלהב והבטיח לקדם את זה ואז גם אני התלהבתי. היום הוא חזר אלי ואמר לי שהנושא טופל אבל אז הבנתי שהוא לא כל כך קלט מה ביקשתי והוא חשב שאני רוצה לכתוב משהו על לבני בעצמי.

ניחמתי את עצמי שמראש לא היה לזה כל כך הרבה סיכוי – הרי פוליטקאים רציניים לא משתתפים בשטויות כאלה נכון?

ועכשיו ראיתי את אהוד ברק ב"ארץ נהדרת".

מה, לכתוב כמה מילים על עצמך בבלוג לא יהיה יותר נמוך מזה? נכון?

***

טוב, אז בקשר לנושא הקודם. אני אגיד רק שהכל היה מושלם.

7 תגובות בנושא “פרטים אינטימיים

  1. איזה טיזינג בכותרת…

    מסכים, זכותך לספר כמה אתה מתגעגע, ולחיות בספירה לאחור (זה ציטוט מאיזה שיר, לא?), וזכותך כשמגיעה שעת האפס לא לספר פרטים. זה אתה שנחשף כאן, וזכותך (אולי אפילו חובתך) להחליט בעצמך עד כמה ומה אתה רוצה לחשוף.

    אהבתי

  2. תודה על הגיבוי ועל זה שאתם לא עומדים מחוץ לדירה שלי עם לפידים.

    השיר "יקירתי" של אסף אמדורסקי שלא היה מחובר כמו שצריך מחובר עכשיו כמו שצריך.

    אהבתי

  3. הייתי בשוק קל לראות אתמול את ברק. אין יותר נמוך מזה, אין (ואני מקווה שהמועמדים לא יעשו עכשיו כמיטב יכולתם להוכיח לי שטעיתי).

    אהבתי

  4. אלמה – הגעתי למסקנה שבגלל שבמפלגת העבודה אין "כוכבים" ו"סלבס" כמו במפלגות האחרות (נחמן שי, ציפי חטובלי, ניצן הורוביץ, אורי אורבך, גדעון רייכר וכו') אז אהוד ברק החליט להפוך את עצמו לסלב כדי שיהיה להם כוכבים.

    בעצם יש להם את שלי יחימוביץ ואת דניאל בן סימון, אז אני לא יודע להסביר. אולי זה עוד השפעה מההופעות של אובמה ופיילין בסטארדיי נייט לייב.

    אהבתי

  5. אויש, ארץ נהדרת היה משעמם אתמול.
    הקטע עם אהוד ברק היה הדבר הכי בערך מצחיק שהם סיפקו. למרות שלרוב אני נגד פילוס וחבורתו.
    אפילו שפרה לא ממש תרמה לרף הצחוק.
    לעומת זאת, שישי סוף די משעשעים לאחרונה.

    אהבתי

להשאיר תגובה

