מחר

בוקר טוב!

יאללה שיעבור היום הזה כבר!

יש איזה שיר של נתן זך שאני אוהב ואין לי אותו מול העינים אבל אני די זוכר אותו בעל פה כי הוא כתוב על כריכה של ספר שפעם היה לי (כיון שאני בסביבה)  ואני מקווה שאני לא טועה בכתיבה:

"כל בקר מיטיב עימי, את אינך זאת אומרת

את עוד יכולה לבוא – בואי הערב

כל ערב מיטיב עימי

לא באת זאת אומרת

את סתם מתאחרת

בואי מחר".

אם טעיתי במילים אז סליחה, בכל מקרה זה מה שרציתי לומר גם אם השיר המקורי לא הולך בדיוק ככה.

נדמה לי גם שהיום – ה-21 לדצמבר הוא היום הכי קצר בשנה. שזה מעודד כי אני מת שהיום הזה יעבור כבר, אלא שבתכלס זה רק אומר שמצפה לי לילה ארוך אחריו.

שיהיה לכולכם שבוע טוב, לפחות כמו זה שעומד להיות לי. אם יש לכם שביזות יום א' ומשום מה מתחשק לכם משהו קיטשי ואופטימי, אז הנה עוד אחד:

(אוי זה היה כל כך מתקתק שאני צריך זריקת אינסולין:) )

אודות talch

פרסומאי, אבא, ואחד כזה שכותב על דברים
פוסט זה פורסם בקטגוריה אני. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

3 תגובות על מחר

  1. greentul הגיב:

    פתאום נזכרתי בסטן לי שאמר שכל חוברת קומיקס היא חוברת הקומיקס הראשונה של מישהו ולכן התעקש שעד היום בכל חוברת של ספיידרמן יש איזה פסקה בהתחלה שמסבירה מי זה ספיידרמן.

    אז אני מניח שבאופן מקביל כל פוסט הוא הפוסט הראשון של מישהו ולכן אני צריך להסביר למי שלא ידע שאני מחכה למחר כי מחר היא חוזרת מהודו.

    אהבתי

  2. Yuval Adam הגיב:

    פשש.
    עבר מהר הא? 🙂

    אהבתי

  3. greentul הגיב:

    לא.

    האמת שלא.

    אהבתי

כתיבת תגובה

