סיכום ביניים

טוב.

השבוע מלאו ארבעה חודשים לבלוג הזה. (או ליתר דיוק מאז שהתחלתי לכתוב את הבלוג בתוך בלוגלי, כי לפני כן היה לי פעם בלוג בקפה דה מרקר במשך חצי שנה, ופעם מזמן הייתי מפרסם יצירות שלי ב"במה חדשה").

בארבעת החודשים האלה נכתבו כאן 95 פוסטים ב-11 נושאים שזכו ל-328 תגובות (ע"פ מערכת בלוגלי).  וגם פירסמתי מאות סרטונים שמצאתי ביו טיוב (לא אתחיל לספור כמה, אבל ברוב הפוסטים יש לפחות אחד או שניים וברובם יותר משלושה, אז עשיתי ממוצע סטטיסטי כזה והגעתי למסקנה שזה כנראה מאות). חוץ מזה הגעתי כבר ל-56 דולר בגוגל אדסנס אבל אתה לא ממש מקבל את הכסף עד שאתה לא מגיע ל-100 דולר.

אני מאוד אוהב לכתוב ואני מרגיש שהבמונת הזאת שקיבלתי באמת שברה לי כמה מחסומים. אני יכול גם לספר שבמקביל רצים לי בראש רעיונות לכתיבה מסוג אחר. נדמה לי גם שהיכולת שלי לפרוק דברים שאני רוצה להגיד אפילו עוזרת לי בעבודה. יש משהו בתהליך שמאמן כמה שרירים מנטליים.

חוצמזה יצא לי גם לקרוא הרבה יותר. לקרוא דברים שאחרים כותבים. ה"אייגוגל" שלי מלא בכותרות כמו "שבע בום", "ניפגש בשביעיות", "שבעה חטאים", "7", "שבע? נו טוב שבע", "Lucky number seven", "בלוגרים משחקים 7 בום", "שבע יעני סבעה יעני סבן" וכו' ואני חושב שלמרות שמדובר במשחק (שיש אפילו מי שיאמר – משחק דבילי ומציק), הוא אומר גם משהו נחמד על הספירה הזו. (באמת, נו – רק תקראו את הכותרות ותחשבו על זה – אותו מדיום, אותו משחק – כל כך הרבה אינדיבידואליות).

משהו אחד חשוב –  את הבלוג של יובל לא יצא לתייג במסגרת משחק השביעיות, אבל אני חושב שאני צריך לתת לו את המקום היותר חשוב (נגיד כאן ועכשיו) כי הבנאדם די אחראי לזה שחזרתי לכתוב.
אני עומד לפני שבוע די מרגש שממש בא לי שכבר יתחיל (חוץ ממחר בעצם שהוא יום די תקוע). אני מניח שהחודש וחצי האחרונים היו עשירים בכתיבה ששורשיה קצת בגעגועים, בדידות וחלומות. גם קראתי הרבה יותר (כמעט ארבעה ספרים בחודש וחצי) ואני חושב שיש קשר מעגלי והיזון חוזר מתמיד בין קריאה וכתיבה. אז החלומות לא הולכים לשום מקום אבל אופיהם בטח הולך להשתנות והגעגועים יתרצו עוד מעט. בכל אופן יש לי משהו כמו 12 טיוטות מוכנות שעוד צריך לסיים ולפרסם – ככה שזה ממש לא ייגמר כאן.

זהו. נראתה לי כמו נקודת זמן נכונה לסיכום ביניים קצר.  רציתי לשים את השיר "סוס עץ" של אריק איינשטיין אבל לא מצאתי.  אני מקווה שאתם נהנים בינתיים. שיהיה שבוע טוב.

5 תגובות בנושא “סיכום ביניים

  1. אם זה לא נאמר עד היום אז הנה: הקריאה פה היא חלק אינטגרלי מהיום. תמיד מעניין, מעורר מחשבה. תמיד תענוג. שיהיה שבוע נפלא, בכל המובנים האפשריים. הרווחת את זה ביושר.

    אהבתי

  2. מזל טוב 🙂 ואני חושבת שהשבע הזה, בעניין הכותרת עשה לנו קצת חיים קשים- אולי בפעם הבאה, אחד נחוקים יהיה כותרת משותפת לכולם- אבל אז זה יהיה משעמם מדיי- טוב, נו.

    אהבתי

  3. מקפיסטה את צודקת מאוד. אני מרגיש באסטד לגמרי, צבוע ודו-פרצופי. האמת שאני מאוד בעד סיכומי ביניים ורוב החיים שלי רק עסוק בלערוך אותם. (עד כאן התגובה הזאת בסדר).

    לימור – אני דווקא אוהב שלכל אחד יש כותרת משל עצמו ואני חושב שהפגנו המון יצירתיות.

    חן – תודה, זה עולה לי בזיעה וריבה.

    אהבתי

להשאיר תגובה

