יאללה, יאללה

אתמול פגשתי חבר טוב ברחוב. אחד מהאלה שעזבו עכשיו את תל אביב כי לא מצאו דירה. נפגשנו במקרה. תפסתי עליו קצת תחת, שאלתי אם הוא צריך שאני אעזור לו להתמצא, אם הוא לא מסתנוור מהעיר הגדולה כאלה.

בעוד באותו הערב, בפאב עם חבר אחר, כבר התחלתי לחשוב איפה אני אהיה בעוד כמה שנים,כשיהיו לי ילדים או משהו.  ואיך אני ארגיש כשאני אולי ארצה לבוא לתל אביב מביתי שיהיה בפרברים. וחשבתי שאולי זה לא יפה להיות כזה סנוב.

 מצד שני, כשכבר יש לי במה לתפוס תחת, אני לא אעשה את זה?

3 תגובות בנושא “יאללה, יאללה

  1. חברים שבאים מהפריפריה, חובה לרדת עליהם. בייחוד אם עברו מתל אביב. 🙂
    סמוך עלי הוא לא נעלב. הוא לקח את זה ברוח טובה, החבר שלך.

    והמערכון פשוט קרע אותי מצחוק. עשית לי את הבוקר!

    אהבתי

להשאיר תגובה

