משחג החנוכה ממשיך!

למי שפספס – ביום שישי העליתי לכאן משחק נושא פרסים (סופגניות) בין כל מי שרוצה להעלות לכאן קטעים הקשורים לחג החנוכה. החוקים של המשחק ופרטים נוספיםמופיעים בפוסט ההוא שאולי לא ראיתם אבל אני בכל מקרה משנה את הכללים איך שבא לי ככה שהעיקרון הוא בסופו של דבר להביא את מה שהכי נראה לכם ולקוות לטוב.

בינתיים פורסמו הרבה קטעים מוצלחים אבל יש עוד הרבה – אז פשפשו במוחכם הקודח, (פרח אל פרח זר גדול נשזור, המכבי המנצח הוא מכבי גיבור,, שירו קאנון עם "מי ימלל גבורות ישראל, אותן מי ימנה", נרותי היקרים מה רבו הסיפורים, לי ילאט האור, לי ילאט האור, סובו סובו סוב חנוכה הוא חג טוב, סורה חושך הלאה שחור, סורה מפני האור,חנוכיה לי יש דולקת בה האש, הנרות הללו שאנו מדליקים על הניסים ועל הנפלאות, מעוז צור ישועתי לך נאה לשבח (ותנסו להמשיך לבד את כל המילים), מכבי שלנו מכבי תל אביב  יודעים אתם לכבוד מה? יודעים אתם לכבוד מה? לכבוד החנוכה!)

ויש גם המון קטעים אחרים מתרבות שאפשר להביא (הספיישלים של זהו זה בחנוכה, ההצגה מעות של חנוכה, פסיטגלים, ההצגה עם המטאטא שרצה להיות מתתיהו, לא חסר)

טוב, קצת התחרפנתי. בינתיים אחד הקטעים המובילים זה השיר "הי שלום עליכם" שחן הביא.

אגב, סיפורים אישיים המתלווים לקטעים יתקבלו גם הם בברכה (מה היחס שלכם אל הקטע ומה הקשר הרגשי אליו)

ואני מצרף גם את זה לשם ההשראה. בתיכון הופעתי בהופעת חנוכה על פי השיר הזה – אני הייתי בתפקיד תפוח האדמה שהוכנסו לסיר ואחריהם נוספו קמח, ביצים, שמן וכו'.

יאללה, לעבודה, פרסמו את מיטב הקטעים שהיה בא לכם לפרסם. תגובות ממגיבים חדשים שלא הגיבו עוד יקנו להם יתרון מיידי!

אודות talch

פרסומאי, אבא, ואחד כזה שכותב על דברים
פוסט זה פורסם בקטגוריה חברים. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

כתיבת תגובה

