טעימה מציפורי לילה

השיר הזה היה עכשיו בתוכנית המצוינת של דני רובס בציפור לילה בגל"צ יחד עם הרבה שירים אחרים ובא לי לשים אותו. אולי זה לא הביצוע הכי טוב אבל יאללה. אדון צלופן מתוך שיקגו:

את השעה השניה של ציפורי לילה – רובס מקדיש לתקליט המצוין 40:06 של גידי גוב, ובתוכו השיר הזה הזה שלא מצאתי ביו טיוב – נם לא נם. שהוא לא רק גורם לי להזדהות עמוקה אלא גם משעשע אותי בקטע הסופי שבו גידי גוב מתלונן שהסולם גבוה לו מדי והוא לא זמיר.

והשעה הסתיימה בשיר "יש אי שם", גם הוא מתוך אותו אלבום. שוב – אולי זה רק אני מוצא את המילים שמתאימות לי בתוך מה שכתבו יוני רכטר וענת גוב (בניגוד למילים של עלי מוהר לאותה מנגינה – תן לי יד). אין לי כח לחפש את השיר הזה. כבר מאוחר ומחר מתחיל שבוע חדש. לילה טוב לכם

להשאיר תגובה

