סקייפ עכשיו!

בבוקר, איך שהתעוררתי, קיבלתי ממנה מייל. זה היה נורא נחמד, ממש לפי הזמנה. (וממש לא אגב, כמו המנוי הניסיוני שעשיתי להארץ שממאן להגיע לקומה הראשונה ונשאר בתיבת הדואר ועל כן בוטל).

בין כל החוויות והגעגועים היא גם ענתה לי שאם אני הולך לקנות ספרים בארבע במאה של צומת ספרים אז היא רוצה את "בשבילה גיבורים עפים". את מכתב התגובה כבר כתבתי לה מהבאצ'ו עם בייגל טוסט ואחרי שסיימתי הלכתי אל הסנטר לקנות את הספרים (בין השאר גם מכיון שאני מאוכזב מ"אשתו של הנוסע בזמן" ורוצה לקנות ספרים אחרים לפי ההמלצות שלכם מכאן .

יש שלושה סניפים של צומת ספרים בסנטר ובשניים מהם הספר אזל מהמלאי. לא נורא – יצאתי לנסות את השלישית כשלפתע אני מקבל מסרון מהודו – "סקייפ עכשיו!"

נעמדתי ושלפתי את הלפטופ במקומי – "אין כאן wifi, איפה יכול להיות?" חזרתי במהירות אל "צומת ספרים" הספריה והתיישבתי ב"קפה גרג" הסמוך – הזמנתי הפוך גדול למרות הניסיונות שלי לצמצם את כמות הקפאין,  "מחובר" מודיע לי המחשב והנה אני – באמצע הקניון מדבר בקול רם אל המחשב שלי ומחייך. ה"מיקום" שלה בסקייפ, היה רשום "תל אביב,ישראל" ולרגע קטן – זה כמעט הרגיש ככה.

[flix:2693632]

אבל לצערי לא היה לנו הרבה זמן והיינו צריכים להפסיק את השיחה לבינתיים אז קניתי ליובל ואורלי שקית של קפה טחון בשביל הערב וחזרתי מהר הבייתה. בבית שוב הדלקתי את המחשב ואת הסקייפ, אבל היא לא הייתה.

פתאום שמעתי מעלי רחש. כן – מעלי. אני מביט למעלה – ואני רואה את החתול רוג'ר כשהוא מביט אלי מחריץ בין החלון לתקרה – ממש כמו ספיידרמן, או אם תרצו ספיידקאט. הספקתי אפילו לתעד את המאורע עם המצלמה של הלפטופ – אבל מכיוון שעדיין לא מדובר כאן בוידיאו בלוג – אז בינתיים תסתפקו בזה:

אני גם צריך להרגיע שהוא בסדר וששלומו מצוין והוא חזר לקרקע בריא ושלם ומרוצה.
זה מתקשר לי קצת לפוסט שאלמה כתבה על דברים שאפשר ללמוד מחתולים. כמובן שאני אוהב יותר כלבים מאשר חתולים, אבל רוג'ר תמיד מצליח להפתיע ולבדר אותי. ואני לא רוצה להשמע כמו אישה זקנה – אבל גם כשהוא מתרפק עלי כשאני רואה טלויזיה זה סבבה לגמרי. וזה במיוחד כיף ברגע שאני מבואס שהיא לא בסקייפ – שפתאום הוא ככה קורץ לי מעל. חתולים זה דבר מעולה.

תגובה אחת בנושא “סקייפ עכשיו!

להשאיר תגובה

