הוא קוסם

אחרי חדר הכושר היום, החלטתי שמגיע י פינוק. אז הלכתי לפלאפל אצל "הקוסם".

[flix:889799]

פעם סיפרו לי, שלכתוב בלוג עם ביקורת מסעדות, זו דרך נפלאה לקבל ארוחות חינם בתל אביב – כי אז המון מסעדות רוצות שתבוא אליהן ותכתוב עליהן בלוג.

האמת, אני כנראה לא אוכל מספיק במסעדות בשביל לכתוב עליהן ביקורת (אולי חוץ מתלונה חריפה אחת כלפי ברמן נוראי בטפאו ברחוב הארבעה). אני יכול אולי להתמקד בביקורת פאבים ובתי קפה.

אז הקוסם הוא כנראה לא מסעדה, אבל אני חושב שזאת בהחלט חוויה שאני יכול להמליץ עליו. הטעם הטוב מתחיל כבר בכדור הראשון שמקבלים עוד בזמן שעומדים בתור. (אני זוכר את הפעם הראשונה שהלכתי, התבעסתי מהתור וכמעט רציתי לחזור הביתה או ללכת לרד בורגר, אבל אז נשלף הכדור הלוהט הישר אל בין האצבעות שלי וכבר נתפסתי).

הקסם ממשיך בהגשה, עם ג'סטות שיכולות להתחרות רק עם עובד ממזנון הסביח של עובד בגבעתיים – חציל מציל, רימונדה מופלאה שהאמת אסור לי בגלל הסוכרת, אבל הכותרת שניתנה לה היא "בא לי לבכות". ועגבניות ומלפפונים שנכנסים לפיתה בנפרד. אין ספק שחלק חשוב במקום שמגיש פלאפל כמו שצריך זו ההגשה. הקטע הזה מהישראלים לא קורע מצחוק, ובכלל אני לא אוהב את הדרך שבה התוכנית הזאת התעללה מההשראה שלה בממלכה הקטנה, אבל הוא בהחלט ממחיש את החלק של הטקס בהגשת הפלאפל. אני אוהב מקומות שנותנים לפאלפל את היחס המתאים לו.

בכלל יש משהו בפלאפל שתמיד יהיה נוסטלגי. משהו שמזכיר לי תמיד את ישראל הקטנה. זה לא רק משהו שמטפטפים לנו בפולקולר (ובשיר של ניסים גרמה שלא הצלחתי למצוא בשום מקום שהצטרף לסוף הבלוג ותודה לגלית). זה גם הבקרים בכיכר אורדע ברמת גן עם סבתא שלי, זה גם שעות השקיעה בפלאפל התאומים ליד השקם בגבעתיים. ראבאק – זה מזון – ארוחה מלאה – בפחות מ-15 שקל אפילו במקומות הכי יקרים.

ואפרופו אבא שלי. הוא גם קוסם. ליצן רפואי. תמיד החזיק בבית מגירה מלאה ב"טריקים" מזמיר טריקים ואפילו שטויות שהכין בעצמו. עד היום הוא אוהב להופיע אל מול הנכדים שלו בארוחות שישי בערב.

אבל אני מתרחק מהנושא. הקוסם – טעים שם לאללה. תנסו גם את הרימונדה.

הנה עוד קוסם בסדרת הפרסומות "יש לך חלב?". לא מזמן קראתי מאמר על האסטרטגיה של סדרת הפרסומות האלה, אבל זה לא מעניין כרגע. תהנו מהפרסומת

תוספת "חמה" לפוסט – היישר מסיר הטיגון – שיר הפלאפל! תודה לגלית על הלינק עם הרבה הרבה פלפל.

אודות talch

פרסומאי, אבא, ואחד כזה שכותב על דברים
פוסט זה פורסם בקטגוריה המלצה, עירוניות, פרסומות. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

כתיבת תגובה

