איזה חום היום

לפעמים, כשאין על מה לדבר. מדברים על מזג האוויר. אפילו ברחוב סומסום מלמדים את זה.

אני חושב שלפחות בארבעה פוסטים שכתבתי, סיפרתי כמה אני מתרגש לקראת החורף או לקראת הסתיו. זה התחיל עם החגים, ועם המעבר לשעון חורף, וחיפשתי ספר טוב לחורף וגם סיפרתי שאני מתבאס שאני לא יכול לאכול קרמבואים. והיו עוד. גם שמתי מלא שירים בנושא – "הביאו את הסתיו", "רוח סתיו", "סיפור של חורף", "אין עוד יום", "גשם גשם בוא", "מה יביא איתו הרוח" ובחיי שבטח יש עוד.

זה לא מסתכם כמובן בבלוג. קניתי ספרים, סוודרים, צעיף, תיכננתי איזה מרקים אני רוצה לבשל. יש הכל.

חוץ מחורף. אני לא אומר שממש קיץ עכשיו, אבל גם חורף זה לא.

מה? התחממות כדור הארץ? מה זה קשור עכשיו? זאת אמורה להיות התחממות של שתי מעלות. זה לא העניין. ישראל מתייבשת? ראיתי את הפרסומת.

פעם כתבתי על זה סיפור, על בחור שחברה שלו לא אוהבת גשם ולכן הוא החליט למנוע ירידת גשמים. אולי אני אעלה את זה לבלוג בימים הקרובים.

אם זה באמת משהו כזה, איזה מישהו שיש לו משהו נגד גשם, אז אני מבקש שתפסיק. אני צריך קצת חורף, זה לא לעניין.

אני גם צריך, שלט כזה, שאפשר לשנות איתו את האווירה.

אודות talch

פרסומאי, אבא, ואחד כזה שכותב על דברים
פוסט זה פורסם בקטגוריה אני, כתבתי את זה בעצמי, פילוסופיה, פרסומות. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

כתיבת תגובה

